عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 278
:: کل نظرات : 4

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 773
:: باردید دیروز : 198
:: بازدید هفته : 2205
:: بازدید ماه : 2172
:: بازدید سال : 72596
:: بازدید کلی : 263879

RSS

Powered By
loxblog.Com

پنج نفر

وب سایت خدمات موبایل فونی شاپ
یک شنبه 13 شهريور 1401 ساعت 20:0 | بازدید : 390 | نوشته ‌شده به دست محمد حسین احمدی | ( نظرات )

نقش اصلی گلس گوشی موبایل، محافظت از صفحه نمایش در برابر ضربات وارده و یا ایجاد هرگونه خط و خش است. با توجه به اهمیت بالای نمایشگر و سختی تعویض آن، استفاده از گلس محافظ صفحه نمایش گوشی موبایل امری ضروری بوده و اقدام به خرید آن پس از خرید گوشی جدید اجتناب ناپذیر است.

گلس سوپر دی پلاس +Super D (تقویت شده) گلس های محافظ صفحه نمایش برای گوشی های هوشمند، اسمارت واچ ها، تبلت و هر وسیله ی الکتریکی دارای صفحه نمایش مورد استفاده قرار میگیرد. کمتر کسی است که ریسک نداشتن گلس محافظ روی وسایل هوشمند را می پذیرد.

گلس سرامیکی برخلاف نام گلس سرامیکی، در ساخت آن به میزان زیادی از کریستال شیشه و به مقداری ناچیزی از ناخالصی هایی همچون سرامیک، کوارتز و سیلیکات استفاده شده است. گلس های سرامیکی برخلاف گلس های شیشه ای به مدت زیادی رنگ خود را حفظ کرده و دچار تغییر رنگ نمی شوند. این ترکیبات بکاررفته نه تنها از بجا ماندن اثر انگشت جلوگیری کرده، بلکه از کاهش کیفیت تاچ صفحه نیز جلوگیری می کند.


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاج گل نمایشگاه هانی گل
یک شنبه 13 شهريور 1401 ساعت 18:4 | بازدید : 428 | نوشته ‌شده به دست محمد حسین احمدی | ( نظرات )

گل در میان مردم کشورمان و فرهنگ ایرانی دارای جایگاه ویژه‌ای است. به‌طوری‌که در مناسبت‌های متفاوت برای عرض تبریک گل هدیه می‌دهند. یکی از این مناسبت‌ها آغاز فعالیت یک کسب‌وکار و راه‌اندازی یک نمایشگاه می‌باشد. در چنین مواردی تاج گل نمایشگاه برای عرض تبریک و آرزوی موفقیت می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

یکی از رایج‌ترین روش‌هایی که می‌توان برای عرض تبریک به‌منظور شروع فعالیت یک برند در محل برگزاری نمایشگاه استفاده نمود تاج گل است که جلوه زیبا و با شکوهی دارد. باتوجه‌به شرایط و فضای حاکم بر نمایشگاه دسته‌گل و باکس گل نمی‌تواند گزینه مناسبی برای تبریک باشد. تاج ‌گل‌ نمایشگاه در ابعاد و مدل‌های متنوعی عرضه می‌شود که می‌توانید متناسب باسلیقه و بودجه خود بهترین گزینه را سفارش دهید.

قیمت تاج گل نمایشگاه باتوجه‌به اینکه از گل‌های خارجی و یا ایرانی فصلی استفاده شده و همچنین تعداد و نوع آن‌ها متفاوت است. البته نحوه چیدمان و تزئین، جنس و سایز پایه نیز بر روی قیمت نهایی آن اثر می‌گذارد. ازاین‌رو نمی‌توان یک قیمت ثابت برای این هدیه زیبا اعلام نمود و باتوجه‌به موارد ذکر شده قیمت‌های متفاوتی دارند.


|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
لوازم خانگی هوم کالا ‏
شنبه 12 شهريور 1401 ساعت 13:26 | بازدید : 399 | نوشته ‌شده به دست محمد حسین احمدی | ( نظرات )

لوازم خانگی بوش جزء بهترین و معروف‌ترین برندهای تولید لوازم خانگی به حساب می‌آید که تاکنون توانسته انواع مختلف لوازم خانه را برای افراد به بازار روانه کنند و افراد از خرید خود کاملاً راضی باشند. کمپانی برند بوش محصولات خود را به نحوی طراحی می‌کند که همه افراد بتوانند از آن استفاده کنند و از نیازهای مختلف خود بواسطه آن‌ها بهره مند شوند و حتی در کمترین زمان ممکن نیاز خود را برطرف کنند. به خاطر همین موضوع این سری از محصولات برند بوش توانسته به عنوان پرفروش‌ترین محصولات دسته بندی شود. ممکن است در بعضی شرایط افراد برای خرید یکی از این دستگاه‌ها نمی‌دانند که باید از چه شرایط و ویژگی‌هایی پیروی کنند که در نهایت کاملا از خرید خود رضایت داشته باشند. به عنوان مثال اگر شما خواهان خرید اتو بوش هستید، باید در مورد ویژگی‌های منحصر به فرد آن، تکنولوژی، قیمت اتو بوش، کاربردها و دیگر موارد آن اطلاعاتی بدست بیاورید که رضایت شما را هم به همراه داشته باشد. قابلیت‌ها و تکنولوژی‌های محصولات بوش به نوعی هستند که کاملا مناسب سلیقه‌های مخاطبان طراحی شده است و نمی‌توانید هیچ مشکل و ایرادی را برای محصولات پیدا کنید. حتما برای شما اتفاق افتاده است که مدت بسیار زیادی به دنبال برخی لوازم خانگی مانند اسپرسو ساز، جارو شارژی و دیگر موارد می‌گردید اما نمی‌دانید که باید این محصولات را از کدام برند تهیه کنید که هم بتواند عمر طولانی را برای شما داشته باشد و هم از کاربردهای مناسب و فوق العاده‌ای برخوردار باشد. در این قسمت باید به شما گفت لوازم خانگی هوم کالا همان محصولاتی هستند که می توانید در خانه خود از آن‌ها بهره مند شوید و همه مواردی که از یک دستگاه انتظار دارید را برای خود فراهم کنید. به عنوان مثال اگر می‌خواهید جارو شارژی را برای خانه یا حتی محل کار خود خریداری کنید، باید به برخی نکات و ویژگی‌هایی توجه داشته باشید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
وب سایت فونی شاپ
جمعه 11 شهريور 1401 ساعت 3:19 | بازدید : 413 | نوشته ‌شده به دست محمد حسین احمدی | ( نظرات )

اما باید توجه داشته باشید که هر کاور یا گاردی را نباید استفاده کنید. برخی کاور ها باعث کاهش آنتن دهی موبایل می شوند. و برخی دیگر باعث زیادی گرم شدن موبایل می شوند که به قطعات داخلی موبایل به ویژه باتری گوشی آسیب می زند. خیلی از گارد ها به دلیل حرکت گوشی در آن ها باعث خط افتادن پشت گوشی می شوند. برخی دیگر به پورت های موبایل توجه نمیکنند و باعث می شوند که سوکت هندزفری یا شارژر درست وارد نشود. پس همانطور که متوجه شدید استفاده از گارد گوشی موبایل بسیار مهم است و معایب و مزایای خاصی دارد.

بازار اینترنتی و استفاده از دیجیتال خرید کلیه لوازم مورد نیاز را بسیار ساده کرده، البته در این میان افراد سودجو با سواستفاده از اعتماد مشتریان سبب سلب رضایت از اجناس و اطمینان مشتریان از فروشندگان شده اند به همین دلیل لازم است پیش از خرید اطلاعات کاملی در رابطه با بهترین مرکز خرید قطعات موبایل داشته باشید.

خرید کابل و شارژر جدید مشکلات ناشی از خرابی شارژر گاهی از وضعیت ظاهری آن مشخص بوده و گاهی نیز از عدم شارژ باتری هنگام اتصال شارژر می توان به خرابی آن پی برد. نسبت به مشکلات شارژر باید حساس بوده و در صورت وجود هرگونه خرابی در آن، بهتر است هرچه سریع تر نسبت به تعویض کابل و شارژ گوشی خود اقدام کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
هزینه های قبل از جراحی بینی چقدر است؟
پنج شنبه 10 شهريور 1401 ساعت 10:42 | بازدید : 370 | نوشته ‌شده به دست محمد حسین احمدی | ( نظرات )

هزینه جراحی بینی در تهران و شهرستانها در سال 1401 یکی از مهمترین عوامل انجام جراحی بینی در تهران می باشد. همانطور که می دانید بازه قیمتی جراحی بینی در سال 1401 برای جراحان مختلف متفاوت است. در این مقاله به بررسی عوامل موثر بر قیمت جراحی بینی در تهران و شهرستان ها پرداخته ایم. همچنین هزینه جراحی بینی، هزینه های قبل و بعد از جراحی بینی، هزینه جراحی بینی استخوانی 1401 و هزینه جراحی بینی ترمیمی را آورده ایم. در ادامه معایب جراحی بینی ارزان در تهران و شرایط پرداخت هزینه جراحی بینی به صورت اقساطی در تهران را توضیح دادیم.

هزینه های قبل از جراحی بینی چقدر است؟

بخشی از هزینه عمل بینی مربوط به هزینه قبل از جراحی بینی می باشد که به چند عامل مهم و اساسی بستگی دارد. در واقع بیمار قبل از انجام جراحی باید مبلغی را به عنوان هزینه قبل از جراحی بینی پرداخت کند که به شرح زیر می باشد:

 هزینه مشاوره جراحی بینی:

برخی از پزشکان برای مشاوره و ویزیت اولیه رینوپلاستی هزینه ای دریافت نمی کنند، اما برای سایر پزشکان این هزینه باید پرداخت شود. خبر خوبی که برای شما داریم این است که در اکثر موارد اگر از طریق 24 مشاور پزشک به جراح بینی مراجعه کنید، نیازی به پرداخت هزینه مشاوره جراحی بینی نخواهید داشت.


هزینه آزمایشات قبل از جراحی بینی:

قبل از انجام جراحی بینی باید آزمایشات مربوط به غلظت و انعقاد خون، قند خون، کم خونی، فقر آهن و ... را انجام دهید که نتایج آن را باید قبل از عمل به پزشک خود تحویل دهید. توجه داشته باشید که جراحان بدون نتیجه این آزمایشات جراحی را انجام نمی دهند.


هزینه عکاسی رینوپلاستی:

برای گرفتن عکس آتلیه ای، برخی از پزشکان این کار را در مطب خود انجام می دهند که معمولا هزینه کمتری دارد. هیچ روتوشی روی عکس آتلیه ای انجام نمی شود تا پزشک با استفاده از وضوح کامل عکس مستقیماً مشکلات بینی فرد را ببیند. مراقب باشید که اگر جراح سی تی اسکن برای شما تجویز کرد، هزینه سی تی اسکن به هزینه های قبل از جراحی بینی اضافه می شود.

هزینه کلینیک یا بیمارستان:

معمولاً هزینه عمل بینی در کلینیک کمتر از هزینه عمل بینی در بیمارستان است، زیرا بیمار پس از 5-4 ساعت از جراحی بینی از کلینیک ترخیص می شود. اما به دلیل داشتن تجهیزات بیشتر، بیمارستان برای افرادی که بیماری های زمینه ای خاصی دارند مناسب است و معمولاً بیمار حداقل یک شب نیاز به بستری شدن دارد.

هزینه جراحی بینی:

دستمزد جراح بینی نیز بسته به میزان تخصص و مهارت پزشک در زمینه جراحی بینی متفاوت است. بهتر است برای انتخاب بهترین جراح بینی در تهران تنها به دنبال جراحی بینی ارزان نباشید و تمامی فاکتورها را در نظر بگیرید. همچنین توجه داشته باشید که هر چه این روش پیچیده تر باشد، هزینه آن نیز بیشتر می شود، زیرا به زمان و انرژی بیشتری نیاز دارد. همچنین نوع پوست و وجود انحراف بینی نیز در هزینه نهایی جراحی بینی موثر است.

 

|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
پاسپورت دومینیکا
سه شنبه 8 شهريور 1401 ساعت 3:23 | بازدید : 454 | نوشته ‌شده به دست محمد حسین احمدی | ( نظرات )

پاسپورت دومینیکا و اقامت دائم دارای مزایای بسیاری مانند مدت پروسه زمانی بسیار کوتاه ۳ تا ۶ ماهه تا زمان اخذ پاسپورت دومینیکا، عدم نیاز به حضور فیزیکی و مدرک زبان و نداشتن شرایط پیچیده مانند سوابق مدیریتی می‌باشد. خارج از مزیتهای کشور دومینیکا که معمولا افراد را ترقیب به اقدام برای اخذ تابعیت این کشور می‌نماید، مهم‌ترین موضوع برای ایرانیان این است که دومینیکا تنها کشوری است که برای اعطا تابعیت و پاسپورت (طی پروسه کوتاه مدت) برای ایرانیان تشکیل پرونده می‌دهد و ایرانی‌هایی که تنها دارای تابعیت کشور ایران هستند و برای تجارت بین المللی و سفرهای خارجی خود نیاز به تابعیت دوم و اخذ پاسپورت دوم دارند، گزینه دیگری برای انتخاب ندارند.

دلیل گرفتن اقامت و پاسپورت دومینیکا زندگی و اقامت در این کشور نیست، بلکه بدست آوردن پاسپورت کشوری است که به شما اجازه سفر به بسیاری از کشورها مانند انگلستان را بدون نیاز به اخذ ویزا میدهد.

با خرید پاسپورت دومینیکا می‌توانید بدون نیاز به درخواست ویزا و یا ایستادن در صف‌های طولانی سفارت‌خانه‌ها یا ارائه مدارک خاصی، بدون نیاز به ویزا سفر نمایید، هر لحظه و هر زمان. در حال حاضر تنها چندین کشور وجود دارند که امکان اخذ پاسپورت دوم بدون شرط اقامت فیزیکی دران کشورها وجود دارد.


|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
سمساری تهران
پنج شنبه 3 شهريور 1401 ساعت 21:35 | بازدید : 418 | نوشته ‌شده به دست محمد حسین احمدی | ( نظرات )

خريد يخچال از سمساری در حالی كه ساده به نظرمی رسد در واقع دغدغه های مخصوص خود را خواهد داشت و بايد به هنگام خريد يخچال دست دوم به آن ها توجه كنيد. مجموعه پيشنهادات و نكاتی كه در ادامه برای شما عنوان خواهيم كرد از جمله مواردی ايفا می شود كه هر فردی و ارگان و سمساری به شما نمی گويند و بهتر است كه شما در اين لحظه از آن خبر داشته باشيد. لوازم دست دوم همانطور كه خود شما می‌ دانيد به دليل اينكه توسط افرادی استفاه شده اند از قيمت پايين تری برخوردار خواهد بود. ولی موضوعی كه بازتاب آن را گسترده می كند انتخاب شما است به اين دليل كه يك انتخاب اشتباه شما سبب خواهد شد كه بد ترين لوازم را خريد كنيد. به عنوان مثال توجه داشته باشيد كه اگر به نوع مصرف يخچال توجه نداشته باشيد قطعا كه ديگر ميزان برق مصرفی خانه شما افزايش خواهد يافت. ( البته كه يكی از نكات مهم كم مصرف بودن است كه در اين بخش اشاره كوچكی به آن شد ولی در ادامه با گسترده كردن اين نوع از موارد آشنایی بيشتری خواهيد داشت) خریدار یخچال دست دوم چرا خريد يخچال از سمساری انقدر مهم است؟ افزايش قيمت يخچال و ديگر لوازم خانگی ‌و آشپزخانه سبب شده كه بيشتر اقشار جامعه به كالای دست دوم روی آورده اند. البته كه اجناسی همانند يخچال كه قيمت بسيار بالایی دارد قطعا برای كاهش قيمت آن بهتر است كه به صورت دست دوم آن را تهيه كرد؛ ولی چرا؟ اولين موردی كه بايد به آن توجه شود قيمت نسبتا پايين خواهد بود كه اشاره كوچكی به آن شد. ولی نوع دوم در رابطه با كيفيت خوب خواهد بود. به اين دليل كه شما با بررسی نكات مثبت و منفی كالای مد نظر خود می توانيد خريد خوبی داشته باشيد. ( البته كه خريد خوب با توجه به نكات كيفيت بسيار عالی از محصول را برای شما به ارمغان خواهد آورد). خريد يخچال دست دوم از همه سمساری ها به شما پيشنهاد نخواهد شد. به اين دليل كه تمامی سمساری ها قطعا نمی‌ توانند تضمين دهد كيفيت كالا را ولی سمساری آنلاين ما اين موضوع را برای شما تضمين خواهد داد. شما در صورت بروز هر مشكل و يا سوالی در رابطه با محصول بهتر است كه با سمساری تهران تماس حاصل كنيد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دانلود آهنگ ایرانی و خارجی از وب سایت موزیک باران
پنج شنبه 3 شهريور 1401 ساعت 3:45 | بازدید : 472 | نوشته ‌شده به دست محمد حسین احمدی | ( نظرات )

شما میتوانید جدیدترین آهنگ های ایرانی را با دو کیفیت 128 و 320 از وب سایت موزیک باران دانلود نمایید، به این نکته دقت داشته باشید که شما میتوانید با وب سایت موزیک باران روزانه به دانلود آهنگ ایرانی در تمامی سبک ها و به روزترین آنها بپردازید و بدون پرداخت هیچ هزینه ای از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید همچنین میتوانید فول آلبوم ها را نیاز با انتخاب آرتیست مورد نظر خود به صورت رایگان دریافت نمایید.

شما میتوانید جدیدترین آهنگ های ایرانی را با دو کیفیت 128 و 320 از وب سایت موزیک باران دانلود نمایید، به این نکته دقت داشته باشید که شما میتوانید با وب سایت موزیک باران روزانه به دانلود آهنگ خارجی در تمامی سبک ها و به روزترین آنها بپردازید و بدون پرداخت هیچ هزینه ای از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید همچنین میتوانید فول آلبوم ها را نیاز با انتخاب آرتیست مورد نظر خود به صورت رایگان دریافت نمایید.

شما میتوانید جدیدترین آهنگ های ایرانی را با دو کیفیت 128 و 320 از وب سایت موزیک باران دانلود نمایید، به این نکته دقت داشته باشید که شما میتوانید با وب سایت موزیک باران روزانه به دانلود آهنگ در تمامی سبک ها و به روزترین آنها بپردازید و بدون پرداخت هیچ هزینه ای از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید همچنین میتوانید فول آلبوم ها را نیاز با انتخاب آرتیست مورد نظر خود به صورت رایگان دریافت نمایید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
بلیط هواپیما تهران مشهد لحظه آخری
چهار شنبه 2 شهريور 1401 ساعت 1:48 | بازدید : 2377 | نوشته ‌شده به دست محمد حسین احمدی | ( نظرات )

ارزانترین بلیط هواپیما تهران مشهد ، بلیط لحظه آخری این مسیر پروازی است. هرچه به زمان حرکت بلیط هواپیما تهران مشهد نزدیک بشویم و صندلی های بلیط هواپیما تهران مشهد ظرفیت داشته باشند ، معمولا بلیط هواپیما تهران مشهد در آن زمان کاهش می یابد. تهیه بلیط هواپیما تهران مشهد ، ریسک بالایی دارد، چون امکان دارد پرواز سریع پر شود. بهتر است برای آگاهی از اینکه بلیط هواپیما تهران مشهد به قیمت موردنظرتان رسیده است یا خیر ازاطلاع رسانی قیمت بلیط ارزان هواپیما استفاده کنید تا سیستم به طوراتوماتیک وقتی بلیط هواپیما تهران مشهد به عدد مورد نظرتان رسید با ارسال پیامک به شما، اطلاع رسانی کرده و با این کار شما در وقت و هزینه صرفه جویی کنید.


|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
اسم گل مناسب برای تاج گل ختم یا ترحیم ، تسلیت
دو شنبه 31 مرداد 1401 ساعت 18:27 | بازدید : 467 | نوشته ‌شده به دست محمد حسین احمدی | ( نظرات )

گل های مختلف همیشه برای اهداف مختلف استفاده شده است. برخی برای زیبایی محیط، برخی برای انتقال پیام، ابراز احساسات و افزایش کیفیت ارتباط با دیگران و... این به دلیل کاربردی بودن گل هاست که در اکثر مراسم ها و مناسبت های مختلف قابل استفاده است. استفاده از گل در تمامی مراسم ها یکسان نیست و باید از گل هایی با قدرت انتقال معانی مختلف در موارد مختلف که مناسب مراسم و مخاطبانمان است استفاده کنیم.

از دست دادن عزیزان همیشه سخت و غم انگیز است و حضور مردم در این مراسم عزاداری می تواند به بازماندگان این حس را بدهد که تنها نیستند. از طرفی ارسال سبد گل یا تاج گل طبیعی در این زمان می تواند حس آرامش را در افراد القا کند. به همین دلیل ارسال گل برای مراسم عزاداری ضروری است.

برای اینگونه مراسم استفاده از گل های مخصوص توصیه می شود که در این مطلب قصد داریم تعدادی از آنها را در تاج گل ترحیم و سبد گل و معانی آن معرفی کنیم:

گلیول

گل گلایول بیشترین استفاده را در گلهای عزا دارد. به طوری که می توانیم آن را در اکثر دسته گل ها، تاج گل ترحیم پیدا کنیم. گلایل بسیار گلدار است و به همین دلیل در مجالس عزاداری حضور دارد. این گل نشان دهنده قدرت شخصیت، حافظه و وفاداری است. همان اثراتی را که دوست داریم به بازماندگان فرد گمشده نشان دهیم. از طرفی رنگ سفید گل گلایل به معنای شخصیت قوی، ستایش، صداقت، اخلاق، ذهن پاک و به یاد آوردن کسی است و می تواند احساسات قلبی ما را به درستی نشان دهد. این مفاهیم باعث شده است تا برای ادای احترام به آن مرحوم و ابراز همدردی با بازماندگان از این گل لطیف و احساسی برای تاج گل و دسته گل استفاده شود.

لیلیوم

لیلیوم نیز یکی از زیباترین گل هایی است که می تواند یادآور پاکی باشد. این ویژگی آن را به یکی از پرکاربردترین گل ها در مراسم ترحیم تبدیل کرده است. لیلیوم انواع مختلفی دارد که هر کدام دارای رنگ های متفاوتی از جمله قرمز، سفید، زرد، نارنجی، بنفش و ... می باشد که از دیگر مفاهیم آن باید به دوست داشتنی، مقتدر، صادق و برتر اشاره کرد. این معانی می توانند میزان احترامی که شما برای روح گمشده قائل هستید را به بهترین شکل ممکن نشان دهند و به همین دلیل نقش مهمی در گل های ترحیم دارند.

گل داودی

گل داودی یکی از متنوع ترین گل های جهان است که در اکثر رنگ ها یافت می شود. علاوه بر این گل داوودی ماندگاری بسیار بالایی دارد و قطعا در بسیاری از مراسم با این ویژگی ها کاربردهای زیادی دارد. این گل که در آسیا رشد می کند، از دیرباز نماد زندگی و تولد دوباره بوده است. از این جهت تمثیل عزاداری و ولادت همزمان است. گل داودی سفید همچنین نمادی از وفاداری و فداکاری در عشق است و اعتقاد بر این است که گل داوودی نشان دهنده شادی، عشق و طول عمر است. استفاده از این گل برای مراسم عزاداری می تواند معیاری برای وفاداری به شخصیت آن مرحوم و آرزوی صلح و محبت برای بازماندگان باشد.

گل سرخ

بدون شک گل رز یکی از زیباترین و پرمصرف ترین گل های دنیاست. این گل شگفت انگیز علاوه بر رنگ و عطر جذابی که دارد نماد مفاهیم بسیاری نیز می باشد. مفاهیمی مانند عشق، زیبایی، تعادل و... این ویژگی به شما این امکان را می دهد که از رنگ های متنوع آن در مناسبت های مختلف استفاده کنید. از سبد گل ولنتاین و دسته گل عروس تا تاج گل نهایی. گل رز سفید نشانه و نماد معصومیت و پاکی است و استفاده از آن در مجالس عزاداری نیز می تواند نشانه طلب آمرزش و آرامش روح آن مرحوم باشد. از سوی دیگر، گل رز صورتی برای ابراز قدردانی از گذشته و تلاش برای برکت دادن به عزیز از دست رفته استفاده می شود.

گل زنبق

زنبق از آن دسته گل هایی است که در مناسبت های مختلف از جمله عزاداری استفاده می شود و یادآور نمادهای مختلفی است. گلبرگ های ظریف و زیبای زنبق نماد شجاعت، هوش و خرد است. این گل خاص و منحصر به فرد که رنگ های شادی دارد در عین چشم نواز بودن یادآور پاکی است. زنبق سفید نشانه پاکدامنی و معصومیت است و به همین دلیل بیانگر احساسات شما در سوگ از دست دادن عزیزانتان است.

میخک

گل میخک نیز از دیرباز در یونان باستان وجود داشته و برای مراسم تاج گذاری استفاده می شده است. این گل رنگارنگ که ماندگاری زیادی روی میز دارد مانند دیگر گل ها حاوی مفاهیم مختلفی است. اما بیشترین کاربرد آن در مراسم عزاداری می تواند رنگ سفید باشد که به معصومیت و تولد دوباره اشاره دارد. همچنین این گل می تواند حس احترام و برتری فرد متوفی را به شما نشان دهد.
 
 

|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2