عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 277
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 412
:: باردید دیروز : 1176
:: بازدید هفته : 412
:: بازدید ماه : 7835
:: بازدید سال : 35817
:: بازدید کلی : 227100

RSS

Powered By
loxblog.Com

پنج نفر

دانلود آهنگ جدید ایرانی
شنبه 24 ارديبهشت 1400 ساعت 15:31 | بازدید : 680 | نوشته ‌شده به دست محمد حسین احمدی | ( نظرات )

برای دانلود آهنگ جدید ایرانی با سایت همراه موزیک همراه باشید.

موسیقی همچنین می تواند تأثیر زیادی بر روی سیستم ایمنی بدن ما داشته باشد. این به این دلیل است که موسیقی باعث شادی ما می شود و باعث می شود بدن هورمون های تقویت کننده سیستم ایمنی آزاد کند. این امر همچنین می تواند به دلیل هورمون ها و اندورفین های آزاد شده توسط بدن ، تشنج کمتری داشته باشد و سردرد یا میگرن کمتری داشته باشد.

هیپوکامپ بخشی از سیستم لیمبیک است که احساسات را کنترل می کند در حالی که قشر جلوی پیشانی احساسات شدید را کنترل می کند. لوب جداری ناحیه ای از مغز است که مسئول استدلال و اداره اطلاعات است. موسیقی چنان بر مغز ما تأثیر می گذارد که حتی می تواند این قسمتهای مختلف را تغییر دهد. موسیقی راهی عالی برای قربانیان سکته مغزی است تا یاد بگیرند چگونه دوباره صحبت کنند.

موسیقی همچنین تأثیر زیادی در روحیه افراد دارد. مطالعات نشان می دهد که به طور قابل توجهی روحیه افراد را افزایش می دهد. وقتی کسی ناراحت است ، بهترین کاری که می تواند انجام دهد پخش یک آهنگ شاد است. این امر به دلیل آزاد شدن سروتونین در بدن ایجاد می شود. سروتونین هورمونی است که باعث خوشحالی مردم می شود و در عین حال انتقال دهنده عصبی ، دوپامین را آزاد می کند که باعث شادی بیشتر افراد می شود. شگفت آور است که موسیقی چقدر رضایت فرد را تغییر می دهد. موسیقی همچنین با قرار دادن روحیه بهتر می تواند باعث بهره وری بیشتر افراد شود. آنها احساس انگیزه و قدرت بیشتری دارند.

با وجود چنین موسیقی متنوعی ، دشوار است تشخیص دهید که کدام یک روحیه افراد را تغییر می دهد. همانطور که قبلاً بحث شد ، موسیقی امواج مغزی افراد را تغییر می دهد و احساس آنها را تغییر می دهد. موسیقی آرامش بخش به خواب کمک می کند. بسیاری از افرادی که از بی خوابی رنج می برند می گویند یکی از بهترین کارهایی که می توانند انجام دهند گوش دادن به موسیقی است. دانشمندان معتقدند که یک فرد باید 45 دقیقه قبل از اینکه بخواهد بخوابد موسیقی گوش کند تا به آرامش او کمک کند. پمپ کردن موسیقی مانند پاپ یا رقص الکترونیکی حتی می تواند مردم را از بین ببرد. خواندن در کنار این آهنگ ها روحیه بیشتری به افراد می دهد. مطالعه انجام شده در دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا نشان داد که گوش دادن به موسیقی با ایجاد شادی ، آرامش یا خوش بینی باعث تغییر روحیه آنها می شود.

اگرچه موسیقی شادی وجود دارد ، موسیقی غمگین نیز وجود دارد. در یک مطالعه افراد پیش ساخته به دو گروه جداگانه تقسیم شدند. یک گروه موسیقی شاد گوش می دادند در حالی که گروه دیگر غمگین گوش می دادند. هنگامی که آنها با گوش دادن به آهنگ ها به پایان رسیدند ، از گروه ها احساساتشان پرسیده شد. افرادی که به موسیقی شاد گوش می دادند روحیه خوبی داشتند در حالی که افرادی که به موسیقی غمگین گوش می دادند ناراضی بودند. موسیقی غم انگیز همچنین باعث شد تا بعد از آن انگیزه ای برای انجام وظایف خود نداشته باشند.

همه همیشه آهنگ می شنوند و اگرچه همه ما یک آهنگ را می شنویم اما همه آن را متفاوت می فهمیم. این به این دلیل است که همه ما شخصیت های مختلف و تجربیات گذشته داریم. در یک مطالعه هفده دانشجو چهار نوع موسیقی مختلف گوش دادند. مناطق مغز دانش آموزان همه یکسان عمل می کردند اما علاوه بر پردازش ، همه آنها تجربیات مختلفی را به دست آوردند. موسیقی غمگین برای همه آنها غم انگیز بود اما تجربه ای متفاوت از گذشته آنها را به وجود آورد ، همان موسیقی شاد.

این باعث شد که فکر کنم چرا ما آهنگهای پنج سال پیش را به یاد می آوریم اما آنچه را که دیروز در کلاس آموختیم به سختی می توانیم بخاطر بسپاریم. این به این دلیل است که ما حافظه سیمانی داریم که نورون های ما با آن شبکه می سازند و فراموش شدن آنها را برای ما سخت می کند. این بدان معناست که بسیاری از حافظه ما با موسیقی قدیمی پر شده است اما از آنجا که مغز از میلیاردها نورون تشکیل شده است ، هنوز فضای جدیدی وجود دارد.

موسیقی بخش بزرگی از ماست و از بسیاری جهات بر ما تأثیر می گذارد. جالب است که عمیق تر برویم و ببینیم آیا موسیقی می تواند تأثیر بیشتری بر سلامتی و سپس پزشکی داشته باشد.

https://hamrahmusic.me/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
خرید روتختی نازک
شنبه 25 ارديبهشت 1400 ساعت 15:21 | بازدید : 629 | نوشته ‌شده به دست محمد حسین احمدی | ( نظرات )

نوجوانان باید 8 تا 10 ساعت در شب ، دانش آموزان کلاس 9 تا 12 ساعت و کودکان پیش دبستانی 10 تا 13 ساعت بخوابند.

بسیاری از مردم تعجب می کنند که آیا می توان خواب خود را "هک" کرد تا ساعات کمتری را در رختخواب بگذرانند اما همچنان احساس آرامش و بهره وری کنند. پاسخ کوتاه بله و خیر است - اما اکثراً خیر.

کیفیت خواب شما در تعیین میزان استراحت هنگام بیدار شدن نقش دارد. بهبود کیفیت خواب می تواند تعداد ساعاتی را که باید در رختخواب سپری کنید کاهش دهد.

اگر نیاز به خرید روتختی نازک دونفره دارید، سایت هگان بهترین گزینه می باشد.

با این حال ، حتی اگر کیفیت خواب شما عالی باشد ، خوابیدن ساعات کمتر از آنچه توصیه شده است ، برای سلامتی و عملکرد ذهنی شما مضر است. ممکن است بتوانید این کار را برای چند روز انجام دهید ، اما در نهایت ، کمبود استراحت شما را جبران می کند.

به خواندن ادامه دهید تا بفهمید چرا بعد از مدت زمان طولانی فقط 4 ساعت خواب در شب نمی توانید احساس آرامش کنید. ما همچنین به این موضوع خواهیم پرداخت که چرا به نظر می رسد برخی از افراد در خواب کمتری نسبت به دیگران کار می کنند.

آیا خواب 4 ساعته در شب سالم است یا امکان پذیر است؟
برای اکثر افراد ، 4 ساعت خواب در هر شب برای بیدار شدن از خواب احساس آرامش و هوشیاری ذهنی کافی نیست ، مهم نیست که چقدر خوب می خوابند.

یک افسانه مشترک وجود دارد که می توانید با خواب محدود شده مزمن سازگار شوید ، اما هیچ مدرکی مبنی بر سازگاری عملکرد بدن با کمبود خواب وجود ندارد.

همچنین ، افرادی که به طور منظم ورزش می کنند اغلب به بیش از حداقل ساعت توصیه شده نیاز دارند تا به بدن خود فرصت دهند تا از استرس جسمی اضافی بازسازی شود.

مطالعه ای در سال 2018 که عادات خواب بیش از 10 هزار نفر را بررسی کرد ، دریافت که به طور منظم 4 ساعت خواب در هر شب ، معادل افزودن 8 سال پیری به مغز شرکت کنندگان است.

کمتر از 7 ساعت خوابیدن در هر شب در طی یک دوره طولانی ممکن است خطر ابتلا به عوارضی مانند:

  • افسردگی
  • چاقی
  • فشار خون
  • اضطراب
  • دیابت
  • آپنه انسدادی خواب
  • سکته
  • روان پریشی
  • بیماری قلب و عروقی

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آموزش استفاده از سیگار الکترونیکی
شنبه 23 ارديبهشت 1400 ساعت 13:10 | بازدید : 589 | نوشته ‌شده به دست محمد حسین احمدی | ( نظرات )

نحوه استفاده از پاد سیستم 

vapes غلاف از ساده ترین vapes برای کار است. این راهنمای پنج مرحله ای اصول استفاده از بیشتر بخارهای غلاف موجود در بازار را پوشش می دهد.

اطمینان حاصل کنید که باتری کاملاً شارژ شده است.
اگر از غلاف تخلیه قابل جبران استفاده می کنید ، آن را با مایع الکترونیکی انتخابی خود پر کنید.
حداقل 5-10 دقیقه وقت بگذارید تا اشباع شود.
غلاف را محکم درون دستگاه قرار دهید. اگر pod vape شما عملکرد روشن / خاموش دارد ، مطمئن شوید که روشن است.
اگر جریان هوا قابل تنظیم است ، مطمئن شوید که با تنظیم دلخواه تنظیم شده باشد.
اگر pod vape شما دارای دکمه آتش است ، هنگام استنشاق آن را نگه دارید. اگر اینطور نیست ، یک پف کنید مثل اینکه یک سیگار معمولی باشد.
خودشه. از vape خود لذت ببرید! برای اینکه بیشترین طول عمر را از غلاف خود ببرید ، اطمینان حاصل کنید که همیشه آب در آن وجود دارد - در غیر این صورت می توانید یک سیم پیچ سوخته را داشته باشید. وقتی مایع تقریباً از بین رفت ، آن را دوباره پر کنید یا آن را دور بیندازید. قبل از اینکه بخواهید غلاف یا سیم پیچ را تعویض کنید ، معمولاً می توانید حدود یک هفته از یک غلاف قابل شارژ قابل تعویض خارج شوید ، بسته به اینکه چند بار از آنها استفاده می کنید. توجه داشته باشید که اگر دستگاه شما سیم پیچ قابل تعویض می گیرد ، نیازی به جایگزینی غلاف نیست. فقط به یاد داشته باشید که در صورت مشاهده تغییر رنگ روی آن ، فوراً آن را دور بریزید - یا این کار را هر دو یا یک بار یکبار به صورت فعال انجام دهید.

چه کسی باید از سیگار الکترونیکی غلاف استفاده کند؟
سیگاری هایی که می خواهند سیگار را ترک کنند از طراحی ساده و روش رضایت بخش آنها در تحویل نیکوتین قدردانی می کنند. آنها همچنین از کشیدن سیگار مانند سیستم های غلاف کوچکتر و این واقعیت که می توانند از آب نمک نیکوتین برای رفع اشتیاق خود استفاده کنند لذت می برند.
کاغذ دیواری های باتجربه می فهمند که آنها در تنظیمات بزرگتر vaping خود ، خصوصاً برای vaping هنگام حرکت ، همراهان خوبی هستند.
بخارهای مخفی کاری بخاطر اندازه جمع و جور و تولید ابر با احتیاط به سمت این مینی بخارها گرایش پیدا می کنند.

https://vapersco2.org/product-category/pod/


|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
بهداشت کودک
شنبه 25 ارديبهشت 1400 ساعت 11:58 | بازدید : 721 | نوشته ‌شده به دست محمد حسین احمدی | ( نظرات )

عوامل تعیین کننده سلامت مادر ، نوزاد و کودک
شرایط در مکان هایی که مردم در آن زندگی می کنند ، یاد می گیرند ، کار می کنند و بازی می کنند ، طیف گسترده ای از خطرات و پیامدهای سلامتی را تحت تأثیر قرار می دهد. عوامل محیطی و اجتماعی مانند دسترسی به مراقبت های بهداشتی و خدمات مداخله زودهنگام ، فرصت های آموزشی ، شغلی و اقتصادی ، حمایت اجتماعی و در دسترس بودن منابع برای تأمین نیازهای روزانه بر رفتارهای بهداشتی مادران و وضعیت سلامت تأثیر می گذارد.

عوامل تعیین کننده ای که بر سلامت مادر تأثیر می گذارند نیز بر نتایج بارداری و سلامت نوزاد و کودک تأثیر می گذارند. نابرابری های نژادی و قومی در مرگ و میر نوزادان وجود دارد و می تواند تا حدی ناشی از ناهماهنگی در تعیین کننده های اجتماعی سلامت باشد. و عوامل مرتبط ، از جمله پیشرفت تحصیلی در بین اعضای خانواده و پوشش بیمه درمانی .16 وضعیت سلامت و رفاه کودک همچنین می تواند تحت تأثیر دسترسی به مراقبت های بهداشتی با کیفیت بالا ، مانند آنچه از طریق یک خانه پزشکی دریافت می شود 17 و اقدامات مراقبت از بارداری شیردهی 18 و محیط خواب امن

رشد شناختی و جسمی نوزادان و کودکان ممکن است تحت تأثیر سلامتی ، تغذیه و رفتارهای مادران آنها در دوران بارداری و اوایل کودکی باشد. مصرف مقادیر توصیه شده اسیدفولیک قبل و حین بارداری می تواند خطر نقص لوله عصبی را کاهش دهد. به طور گسترده ای شیر مادر به عنوان کاملترین نوع تغذیه برای اکثر نوزادان تصدیق شده است که دارای یکسری فواید برای سلامتی ، رشد ، ایمنی و رشد آنها است. 20 ، 21 علاوه بر این ، کودکان در خانواده ها و محله های امن و پرورشی آزاد می شوند ، بدرفتاری و سایر تجارب نامطلوب کودکی ، به احتمال زیاد در بزرگسالان نتایج بهتری خواهد داشت. 22 ، 23 ، 24

مسائل نوظهور در بهداشت مادر ، نوزاد و کودک
تلاش های اخیر برای رفع اختلافات مداوم در سلامت مادران ، نوزادان و کودکان از دیدگاه "سیر زندگی" برای ارتقاع سلامتی و پیشگیری از بیماری استفاده کرده است. در ابتدای دهه ، تقریباً نیمی از بارداری ها بدون برنامه ریزی بود. بارداری ناخواسته با انبوهی از نگرانی های بهداشت عمومی از جمله تأخیر در شروع مراقبت های دوران بارداری ، ضعف سلامت مادران و زایمان زودرس همراه است. در پاسخ ، اقدامات بهداشتی در دوران بارداری با هدف بهبود سلامت زنان و نوزادان قبل و حین بارداری از طریق انواع مداخلات مبتنی بر شواهد و توجه به نگرانی های بهداشت عمومی در حال ظهور ، مانند Zika.1 ، 25 ، 26

چشم انداز دوره زندگی همچنین از بررسی کیفیت زندگی ، از جمله چالش های باروری زن و مرد پشتیبانی می کند. تخمین زده می شود که 6.9 میلیون زن آمریکایی 15 تا 44 ساله در طول زندگی خود از خدمات ناباروری (از جمله مشاوره و تشخیص) بهره مند شده باشند. به طور خاص ، زنان آمریکایی آفریقایی تبار نرخ بالاتری از ناباروری را تجربه می کنند.

https://ninimod.com/baby-health/


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نی نی تاب آنیل
شنبه 27 ارديبهشت 1400 ساعت 11:19 | بازدید : 638 | نوشته ‌شده به دست محمد حسین احمدی | ( نظرات )

خواب راحت چه شکلی است؟
امن ترین محیط خواب برای نوزاد خسته کننده ترین محیطی است که می توانید تصور کنید: یک تختخواب صاف و خالی ، فاقد پتو ، ضربه گیر ، بالشتک یا حتی حیوانات شکم پر. در یک دنیای کامل ، کودک خود را خوابیده اما بیدار به پشت می خوابانید و او برای مدت طولانی در طول شب و همچنین چرتهای طولانی مدت در خواب ، ساکت و آرام است.

سایت نی نی تاب آنیل یک جای عالی برای خرید تاب کودک راحت برای شما.

چه زمانی امن است که کودک شما جای دیگری بخوابد؟
بعضی اوقات خوابیدن در حین حرکت اجتناب ناپذیر است و بیشتر نوزادان هر از گاهی باید روی صندلی ماشین یا کالسکه بخوابند. نویسندگان مطالعه اطفال تلاش کردند تا این واقعیت را تکرار کنند که صندلی های اتومبیل ایمن ترین راه برای سفر نوزادان هستند و توجه داشته باشند که تقریباً تمام مرگ های مربوط به صندلی ماشین در خارج از یک وسیله نقلیه موتوری رخ داده است. همچنین لازم به یادآوری است که مرگ و میر در این دستگاه ها نسبتاً نادر بود. با این وجود چند قانون مهم وجود دارد که باید بخاطر بسپارید.

ابتدا نوزادان در صندلی ماشین ، کالسکه و گزاف گویی باید مشاهده شوند. بدیهی است که اگر مثلاً با اتومبیل رانندگی می کنید این غیر عملی است ، اما هرگز نباید کودک خود را روی صندلی ماشین تنها بگذارید. برای وسایلی مانند تاب و راک ، باید در نزدیکی آن باشید و کودک خود را تحت نظر داشته باشید.

دوم اینکه ، راکرها ، گزاف گویی ها و سایر دستگاه های دیگر باید همانطور که سازندگان آنها توصیه می کنند استفاده شوند. از کمربند ایمنی یا مهارهایی استفاده کنید که استفاده می شود (برخی از چیزهای مرتبط با Rock ’n Play هنگامی که نوزادان بی بند و بار به پهلو می غلتند و خفه می شوند). مطمئن شوید که کودک شما برای دستگاه خیلی بزرگ یا کوچک نیست. از هر وسیله ای که فراخوان فعال داشته باشد خودداری کنید ، به خصوص اگر کودک شما ممکن است در آن بخوابد. هنگام خرید دستگاه ، حتما کارت گارانتی را ارسال کنید تا بتوانید اعلان های ایمنی را دریافت کنید. اگر از دستگاه دست دوم استفاده می کنید ، می توانید بررسی کنید که آیا در ایالات متحده در وب سایت کمیسیون ایمنی کالای مصرف کننده فراخوانی فعال وجود دارد یا خیر. و به یاد داشته باشید که باید از استفاده از صندلی اتومبیل دست دوم خودداری کنید. مواد به کار رفته در صندلی های اتومبیل ممکن است به مرور ضعیف شوند و اگر تصادف کرده باشند ممکن است عملکرد صحیحی نداشته باشند.


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
خرید لوازم نقاشی و نوشت افزار کودک
شنبه 25 ارديبهشت 1400 ساعت 10:56 | بازدید : 632 | نوشته ‌شده به دست محمد حسین احمدی | ( نظرات )

آزادی کاوش و بیان خلاقیت از طریق هنر یکی از بهترین هدیه هایی است که می توانید به کودک نوپای رشد دهید. از رنگ آمیزی و رنگ انگشت گرفته تا گچ مخصوص بازی و گچ پیاده رو ، بازی هنری بهترین راه برای پرورش خلاقیت در کودک کوچک شماست - و مهارت های مهم دیگر را در این راه پرورش می دهید.

برای خرید لوازم نقاشی و نوشت افزار کودک به سایت نی نی پارسه مراجعه کنید.

هنر نه تنها برای کوچولوها سرگرم کننده است ، بلکه می آموزد. بازی خلاق به نوزادان و کودکان نوپا کمک می کند مهارت های مهمی در اوایل کودکی مانند مهارت های حسی و حرکتی خوب ، حل مسئله ، رشد شناختی ، اعتماد به نفس و حتی مهارت های ریاضی زودرس مانند شناختن اشکال، اندازه ها و الگوها را ایجاد کنند.

 به خاطر داشته باشید که این فرآیند مهم است و نه محصول نهایی. (اگرچه همه این شاهکارها قطعاً جلوی یخچال شما را زنده می کنند!) کار در یک پروژه هنری با هم صحبت کردن با کودک نوپای خود در مورد آنچه که می سازند یا سوال های باز کار آنها. همچنین می تواند بسیار قدرتمند باشد. هیچ چیز کاملاً شبیه تماشای استقلال 2 ساله خود با فرو بردن آن مسواک در رنگهای مختلف نیست.

قبل از شروع کار شما و پیکاسو کوچک خود ، ممکن است بخواهید چند نکته را در ذهن داشته باشید:

یک فضای کاری را برای بازی خلاقانه و هنری اختصاص دهید. این می تواند از یک میز کار کوچک در گوشه اتاق بازی گرفته تا فضای بزرگتر با میز کاردستی یا سه پایه باشد. فقط مطمئن شوید که فضای کافی برای کوچولوی شما وجود دارد.
آمادگی برای ظروف سرباز یا مسافر. اگر تمیز کردن رنگ انگشت از فرش به نظر ایده خوب او نیست ، حتما در یک دود خوب و یک پارچه قطره ای برای کف سرمایه گذاری کنید. . بعدا میتونی از ما تشکر کنی
لوازم اصلی هستند. به کوچولوی خود سلطنت آزاد دهید تا هر زمان الهام گرفت ، هنر بسازد. (البته در حالی که آنها را زیر نظر دارید!) این بدان معناست که شما باید فضای هنری خود را با وسایل مناسب و مناسب بچه ها مانند قیچی های مخصوص کودک ، چوب های چسب و مداد رنگی و نشانگرهای مخصوص گرفتن کودک ، تهیه کنید. ما همچنین برای ایجاد حداکثر خلاقیت عاشق میزهای آستر با رول های کاغذ کاردستی هستیم!
سن فعالیتهای خود را مناسب نگه دارید. برای کودکان نوپا جوان از 12 تا 18 ماهگی یا بیشتر ، این اغلب به معنای بسیاری از بازی های حسی تحت نظارت (بوم کرم اصلاح ، بازی شن و ماسه یا رنگ انگشت) و پروژه های ساده تر (رنگ اسفنجی یا گچ بزرگ) است ، در حالی که کودکان نزدیک به 2 سال ممکن است لذت ببرند بیشتر پروژه های هنری سنتی مانند رنگ آمیزی ، نقاشی ، کلاژ یا مدل سازی خاک رس.
تفریح ​​را فراموش نکنید! کودکان نوپا عاشق ابراز وجود هستند و هنر راهی عالی برای توانمندسازی آنها در انجام این کار است. بگذارید آنها اکتشاف ، ایجاد و بازی کنند.
در اینجا برخی از اسباب بازی ها و وسایل مورد علاقه هنری ما برای هنرمند کوچک رو به رشد شما آورده شده است!


|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
خرید لوازم جانبی موبایل
جمعه 23 ارديبهشت 1400 ساعت 19:8 | بازدید : 582 | نوشته ‌شده به دست محمد حسین احمدی | ( نظرات )

تجارت تعمیرات تلفن همراه
بنابراین می خواهید یک کار تعمیر تلفن همراه راه اندازی کنید؟ خوب ، من شما را سرزنش نمی کنم. این یک صنعت چند میلیارد دلاری است که برای شروع نیاز به حداقل سرمایه گذاری و تجربه کم یا بدون تجربه دارد.

با توجه به اینکه این صنعت نسبتاً جدیدی است که مردم به آن علاقه مند هستند ، منابع خوبی در این زمینه برای کمک به شما در دسترس نیست. این مقاله آغاز 30 مقاله آینده است که گام به گام شما را از طریق شروع کار تعمیر تلفن همراه راهنمایی می کند. منتظر انتشارات بیشتر باشید تا در ادامه سفر به شما کمک کند.

مدل های مختلف تجاری
چند روش وجود دارد که می توانید تجارت تعمیر تلفن همراه خود را شروع کنید. دو مدل اصلی که محبوب هستند ویترین فروشگاه و تجارت تعمیر موبایل هستند. بیایید هر دو آنها را با جزئیات کامل بپوشانیم.

ویترین
ویترین فروشگاه بهترین راه برای شروع مارک کالا است. این مشروعیت را نشان می دهد و به ذهن مشتریان شما اعتماد می کند. با این حال ، هزینه های راه اندازی فروشگاه خود بسیار بیشتر از تجارت تعمیر موبایل است. داشتن ویترین به شما امکان می دهد تمام موجودی خود را در یک مکان نگه دارید و همچنین به شما امکان می دهد همزمان روی چندین دستگاه کار کنید. این ممکن است برای صاحب مشاغل ایده آل باشد که سرمایه اولیه زیادی دارد و می تواند ریسک کند.

تجارت موبایل
تجارت تعمیر موبایل برای صاحبان مشاغل کم سرمایه عالی است و راحتی مشتری شما را فراهم می کند. همچنین برای توسعه روابط با مشتریان خوب است و برای مراجعین نیز عالی است.

نکته منفی در کار تعمیر موبایل این است که شما می توانید همزمان فقط روی یک دستگاه کار کنید. این باعث ایجاد حاشیه سود کمتری می شود ، اما به شما امکان می دهد کنترل بهتری بر برنامه خود داشته باشید.

کدام یک برای شما مناسب است؟ به موقعیت شما بستگی دارد. برای کسانی که قبلاً هیچ مشاغلی را اداره نکرده اند و فقط اندکی پول برای کار با آنها دارند ، تجارت تعمیر موبایل احتمالاً راهی است که باید دنبال کنند.

اگر نیاز به خرید لوازم جانبی موبایل دارید، سایت مای فون بهترین گزینه می باشد.


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
سفر به قشم با ماشین شخصی
جمعه 23 ارديبهشت 1400 ساعت 18:56 | بازدید : 593 | نوشته ‌شده به دست محمد حسین احمدی | ( نظرات )

برای سفر به قشم با ماشین شخصی با ما همراه باشید.

سفر به قشم با ماشین شخصی خارج از هزینه‌های جانبیش، یکی از بهترین انتخاباست. به هر حال ماشین مال خود آدمه و هرجور که خواست می‌تونه مسافرت کنه. در مورد قشم هم که چون جزیره بزرگیه و جاذبه‌های گردشگری اون پراکنده هستن، خوبه که آدم ماشین داشته باشه تا بتونه راحت هر جا خواست بره.

برای سفر به قشم با ماشین شخصی، شما به طور کلی دو تا انتخاب دارید:

مسیر اول: یا از مسیر یزد و سیرجان خودتون رو به بندرعباس برسونید. که در این صورت اگه بخواید ماشین رو بیارید رو جزیره، باید یه نیم ساعت دیگه رانندگی کنید و خودتون رو برسونید بندر پل اونجا ماشین رو با شناورهای خودروبر یا لندینگ‌کرافت‌ میارید رو جزیره و بندر لافت. اگه هم به هر دلیل نخواید ماشین رو بیارید جزیره، اونوقت ماشین رو پارک می‌کنید و میرید اسکله شهید حقانی و به مقصد قشم یا درگهان سوار اتوبوس دریایی میشید.

مسیر دوم: مسیر دوم هم که از اصفهان و شیراز و جهرم و لار می‌گذره. اگه از این مسیر بیایید میرسید به بندر پل که ماشین رو با لندینگ‌کرافت میارید رو جزیره. اگه هم نخواید ماشین رو بیارید قشم، نیم ساعت رانندگی می‌کنید و میرسید به بندرعباس. اونجا ماشین رو پارک می‌کنید و از اسکله شهید حقانی میاید جزیره قشم.

اینکه کدوم مسیر بهتره بسته به شما داره که بخواید از کدوم طرف بیاید. مسیر اول یعنی یزد و سیرجان و بندرعباس، مسیر کویریه و خب کویر هم زیبایی خودش رو داره. مسیر دوم هم که از اصفهان و شیراز، دوتا از شهرهای خوب کشورمون، می‌گذره.

توصیه ما اینکه تو انتخاب مسیر سخت نگیرید فقط سعی کنید کمی ماجراجویی کنید و از مسیر لذت ببرید.

در نظر داشته باشید که این دو مسیر، تنها دو مسیر کلی بود و ممکنه مسیرتون بسته به اینکه از کجای کشورمون بخواید بیاید کمی فرق کنه. یکی از بهترین راه‌ها برای انتخاب مسیر مناسب، نرم افزار گوگل مپه.

البته یه روش دیگه هم هست و اونم اینه که ماشین رو با قطار بیارید بندرعباس و خودتون مثلا با هواپیما بیاید و بندرعباس تحویل بگیرید. این مورد بستگی به شما داره. تو این لینک می‌تونید اطلاعات مربوط به حمل خودرو با قطار رو پیدا کنید.

یک توصیه دوستانه:

هموطنای عزیز! مسافرت برای اینه که کمی از محیط دور باشیم و حال و هوا عوض کنیم. سفر برای اینه که خوش باشیم و ماجراجویی کنیم.

خواهش می‌کنیم تا حد امکان روز رانندگی کنید. سعی کنید با حالت خستگی رانندگی نکنیدبین راه چندبار استراحت کنید تا موقع رانندگی هوشیاریتون سطح قابل قبولی داشته باشه.

مهمتر از همه، جاهای سبقت ممنوع سبقت نگیرید. از سبقت‌های بی مورد هم دوری کنید.

به جای اینکه بخواید زود به مقصد برسید، سعی کنید از خود مسیر هم لذت ببرید. زندگی ارزشمندتر از اونه که تو تصادف از دستش بدیم.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
خرید باتری موبایل اصل
جمعه 23 ارديبهشت 1400 ساعت 18:15 | بازدید : 702 | نوشته ‌شده به دست محمد حسین احمدی | ( نظرات )

بهترین باتری های اصل موبایل را از سایت فونی شاپ خریداری کنید.

چگونه می توان باتری تلفن را به طور مناسب شارژ کرد چرا به نظر می رسد باتری تلفن شما با گذشت زمان بدتر می شود؟ در ابتدا ممکن است در پایان روز هنگام خوابیدن در رختخواب قدرت لازم را داشته باشد ، اما با گذشت زمان متوجه می شوید که باتری شما تا ساعت ناهار نیمه تمام است.

برای خرید باتری اصل موبایل به سایت فونی شاپ مراجعه کنید.

تا حدی نحوه استفاده از تلفن خود است - برنامه هایی که نصب می کنید ، ناخواسته هایی که جمع می کنید ، سفارشی سازی های شما و اعلان های بیشتر و بیشتری که دریافت می کنید - فشار بیشتری را به باتری وارد می کند. (نکات مربوط به نحوه افزایش عمر باتری را بخوانید.)

اما نکته دیگری که باید در نظر گرفت این است که باتری های تلفن مانند همه باتری ها با گذشت زمان تخریب می شوند ، این بدان معناست که آنها به طور فزاینده ای قادر به نگه داشتن همان مقدار انرژی نیستند. در حالی که طول عمر آنها باید بین سه تا پنج سال یا بین 500 تا 1000 چرخه شارژ باشد ، باتری سه ساله تلفن هرگز به اندازه یک باتری کاملاً جدید ادامه نخواهد یافت.

سه چیز باتری های لیتیوم یون را فرسوده می کند: تعداد چرخه های شارژ ، دما و سن.
با این حال ، مجهز به نکات ما برای بهترین روش مراقبت از باتری ، می توانید سلامت باتری تلفن هوشمند خود را مدت زمان طولانی تری حفظ کنید.

چه موقع باید تلفنم را شارژ کنم؟
قانون طلایی این است که در اکثر مواقع باتری خود را تا حدودی 30 تا 90 درصد بالا نگه دارید. با پایین آمدن از 50٪ آن را بالا ببرید اما قبل از رسیدن به 100٪ آن را از برق بکشید. به همین دلیل ، ممکن است بخواهید در یک شب وصل آن را دوباره بررسی کنید.

فشار آوردن در آخرین شارژ از 100-100٪ باعث می شود که باتری لیتیوم یون سریعتر پیر شود.

شاید بهتر باشد صبح بجای آن ، کنار میز صبحانه یا میز کار خود شارژ کنید. به این ترتیب ، در هنگام شارژ کردن ، می توان درصد باتری را تحت نظر داشت.

کاربران iOS می توانند با استفاده از برنامه میانبرها ، وقتی میزان باتری به درصد مشخصی رسید ، اعلانی را تنظیم کنند. این کار در زیر زبانه "اتوماسیون" و سپس "سطح باتری" انجام می شود.

شارژ کامل تلفن شما برای باتری تلفن کشنده نیست و انجام چنین کاری تقریباً ضد شهودی به نظر می رسد ، اما با هر بار شارژ دادن یک شارژ کامل به آن ، عمر آن کاهش می یابد.

به همین ترتیب ، در انتهای دیگر مقیاس ، از اجازه دادن باتری تلفن خود به زیر 20٪ جلوگیری کنید.

باتری های یون لیتیوم با بیش از حد رسیدن به مرز 20٪ احساس خوبی ندارند. در عوض ، 20٪ اضافی "در پایین" را به عنوان یک بافر برای روزهای پرمشقت مشاهده کنید ، اما در روزهای هفته با ظاهر شدن هشدار برای میزان باتری کم ، شارژ را شروع کنید.

به طور خلاصه ، باتری های لیتیوم یون در وسط بهترین رشد را دارند. درصد باتری کم نداشته باشید ، اما همچنین خیلی زیاد نیست.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سپتیک تانک پلی اتیلن
جمعه 24 ارديبهشت 1400 ساعت 17:54 | بازدید : 615 | نوشته ‌شده به دست محمد حسین احمدی | ( نظرات )

سپتیک تانک دو جداره اسپیرال به گونه ای طراحی گردیده که مقاومت زیادی در برابر فشار خارجی روی لوله دارد و با شرایط  فشار داخلی کم و یا ثقلی – مدفون در زیر زمین و یا روی زمین و یا زیر آب قابل نصب و اجرا می باشد.

اگر نیاز به سپتیک تانک پلی اتیلن دارید، شرکت فراب صنعت بهترین گزینه می باشد.

  • جمع آوری و دفع فاضلاب شهری
  • جمع آوری آبهای سطحی
  • انتقال فاضلاب صنعتی
  • مصارف کشاورزی و زهکشی
  • پل های پلی اتیلن و …

 

  • سپتیک تانک پلی اتیلن دو جداره به روش اسپیرال از سایز ۲۰۰ تا ۳۰۰۰ میلیمتر تولید بر اساس استاندارد ISO9969، DIN 16961، ISIRI 9116-2، EN 13476
  • نحوه اتصال بصورت مکانیکی، کمربند الکتروفیوژن و جوش اکسترودری
  • امکان تولید لوله در طول های ۱۲ – ۹ – ۶ متری

  

با توجه به تصاویری که در بالا قابل مشاهده می باشد، هر مخزن سپتیک از جنس پلی اتیلن متشکل شده از اجزای مختلفی است که عبارتند از:

  • فلنچ ورودی، که به عنوان اولین جز اصلی سپتیک تانک پلی اتیلن می باشد و شامل لوله ورودی به سپتیک پلی اتیلن است.
  • مخزن اولیه، این قسمت از سپتیک تانک پلی اتیلنی به عنوان فعال ترین قسمت این مخزن به شمار می رود که با استفاده از بافل از قسمت دوم مخزن جدا شده است، این قسمت بیشترین حجم مربوط به دستگاه سپتیک از جنس پلی اتیلن را به خود اختصاص می دهد که بصورت تقریبی حدود ۶۰ الی ۷۰ درصد حجم کل سپتیک تانک را شامل می شود.
  • دیوارۀ جدا کننده داخلی، که این قسمت به جهت جلوگیری از ورود چربی، روغن شناور شده و معلق و همچنین، لجن موجود به مخزن دوم یعنی مخزن زلال ساز تعبیه شده است.
  • مخزن زلال ساز فاضلاب، تعبیه این مخزن به جهت ذخیره و نگه داری آب زلال شده و عاری از فاضلاب و لجن شناور می باشد که تقریباً حدود ۳۰ درصد از حجم مخزن سپتیک تانک را به خود اختصاص داده است.
  • قسمت مربوط به تهویه هوا، تعبیه این قسمت به جهت ایجاد فضای مناسب برای تبادل گازهای تولید شده ( گازهایی که از فرآیند های بی هوازی فاضلاب به دست می آید ) به بیرون از مخزن در نظر گرفته می شود. گاز موجود در این قسمت معمولا گاز متان و گاز سولفید هیدروژن است که باید از مخزن سپتیک پلی اتیلن خارج شود.
  • قسمت خروجی فاضلاب، که این قسمت تشکیل شده از بافل و لوله خروجی مربوط به سپتیک تانک فاضلاب پلی اتیلنی می باشد.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
طرز تهیه صبحانه عالی
جمعه 23 ارديبهشت 1400 ساعت 17:32 | بازدید : 593 | نوشته ‌شده به دست محمد حسین احمدی | ( نظرات )

ویتامین ها ، مواد معدنی و مواد مغذی ضروری
غذاهای صبحانه سرشار از مواد مغذی کلیدی مانند فولات ، کلسیم ، آهن ، ویتامین های گروه B و فیبر هستند. صبحانه مقدار زیادی از کل مواد مغذی روزانه شما را تأمین می کند. در واقع ، افرادی که صبحانه می خورند بیشتر از افرادی که این نوع صبحانه ها را مصرف نمی کنند ، ویتامین ها و مواد معدنی توصیه شده روزانه را دریافت می کنند.

اگر شما هم از افرادی هستید که به صبحانه خود زیاد اهمیت میدهند و نیاز به تهیه صبحانه عالی برای خود هستید، حتما آموزش های تهیه صبحانه غذاپز رو دنبال کنید.

ویتامین ها ، مواد معدنی و سایر مواد مغذی ضروری فقط از طریق غذا بدست می آیند ، بنابراین حتی اگر بدن شما معمولاً می تواند انرژی کافی برای رسیدن به وعده بعدی را پیدا کند ، اما همچنان برای حفظ سلامتی و نشاط باید سطح ویتامین ها و مواد معدنی خود را بالا ببرید.

صبحانه به شما در کنترل وزن کمک می کند
افرادی که به طور منظم صبحانه می خورند ، دارای اضافه وزن یا چاقی هستند. تحقیقات در مورد چرایی این مسئله ادامه دارد. تصور می شود که خوردن صبحانه ممکن است به شما در کنترل وزن کمک کند زیرا:

از نوسانات زیاد در سطح گلوکز خون جلوگیری می کند و به شما در کنترل اشتها کمک می کند
صبحانه قبل از اینکه واقعاً گرسنه نشوید شما را سیر می کند ، بنابراین در هنگام بروز گرسنگی کمتر احتمال دارد که غذاهای نزدیک خود را بگیرید (به عنوان مثال غذاهای پرانرژی ، چربی بالا با قند یا نمک اضافه شده).
صبحانه قدرت مغزی را افزایش می دهد
اگر صبحانه نمی خورید ، ممکن است کمی احساس کندی کنید و برای تمرکز روی کارها تلاش کنید. این به این دلیل است که مغز شما انرژی (گلوکز) مورد نیاز برای ادامه کار را دریافت نکرده است. مطالعات نشان می دهد که صبحانه نخوردن بر عملکرد ذهنی شما تأثیر می گذارد ، از جمله توجه ، توانایی تمرکز و حافظه. این باعث می شود بعضی از کارها سخت تر از حالت عادی باشند.

کودکان و نوجوانانی که به طور منظم صبحانه می خورند نیز در مقایسه با افرادی که صبحانه را حذف می کنند عملکرد تحصیلی بهتری دارند. آنها همچنین سطح بیشتری از ارتباط با معلمان و سایر بزرگسالان در مدرسه خود را احساس می کنند ، که منجر به نتایج مثبت و بهداشتی بیشتر می شود.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شکل های آجر نسوز
جمعه 23 ارديبهشت 1400 ساعت 16:18 | بازدید : 636 | نوشته ‌شده به دست محمد حسین احمدی | ( نظرات )

شکل ها
اکثر آجرها تحت فشار یا اکسترود قرار می گیرند. اشکال معمول عبارتند از: راست ، قوس ، گوه ، کلید ، بلوک های کوره دوار (RKB) و کاشی های لبه مربع. قطعات بزرگتر به طور معمول با چکش زدن هوا مخلوط آجر به قالب های چوبی یا استیل به اندازه ابعاد شکل دلخواه تولید می شوند.

اندازه استاندارد آجر نسوز 9 × 4½ × 2½ اینچ است که به عنوان معادل آجر (beq) نیز شناخته می شود. این اندازه بیشترین استفاده را در ساخت کوره سفال دارد. با این حال ، اندازه استاندارد به همان اندازه محبوب که در ساخت کوره های صنعتی استفاده می شود ، سری 3 اینچی 9 × 4½ ½ است. آجر سری 3 اینچ تعداد اتصالات کوره را کاهش می دهد.

برای خرید مواد نسوز به سایت دیگداز اهواز مراجعه کنید. این شرکت معتبرتین شرکت در ایران می باشد که بهترین مواد نسوز می فروشد.

مستقیم - راست استاندارد 9 × 4½ × 2½ اینچ یا 9 × 4½ × 3 اینچ است و در اندازه های بزرگتر تا 18 اینچ طول ، 9 اینچ عرض و 4½ اینچ ضخامت موجود است.

کاشی لبه مربع - این اصطلاح به پهنای باریک "بزرگ" اشاره دارد که شامل 12 × 12 اینچ تا 24 × 12 اینچ با ضخامت از 1½ تا 3 اینچ است.

صابون ها - اصطلاحی است که برای توصیف عرض نیم آجر مانند 9 × 2¼ × 2½ اینچ یا 9 × 2¼ × 3 اینچ استفاده می شود.

انشعابات - اصطلاحی است که برای توصیف ضخامت آجر نازک تر از 2 اینچ استفاده می شود ، یعنی تقسیم ها در ضخامت های 1 ، 1¼ ، 1½ و 2 اینچ وجود دارد.

قوس - ضخامت این شکل در طول کل آن کمرنگ می شود و برای ساخت سقف های قوس دار بشکه ای مدور یا دایره ای شکل به ضخامت 4 اینچ یا 6 اینچ استفاده می شود.

گوه - ضخامت این شکل در کل طول آجر کمرنگ می شود و برای ساخت قوس های بشکه ای جوانه دار یا مدور به ضخامت 9 ، 12 یا 13 اینچ استفاده می شود.

Skew - شکلی که دارای یک مخروطی مشخص در یک طرف یا انتهای آن باشد تا بتواند یک قوس فنر ساخته شود. چهار نوع اصلی در هر دو شیب کناری و انتهایی موجود است که مربوط به بالا آمدن قوس است.
توصیه ها
در اینجا چند توصیه وجود دارد که به شما در خرید آجر نسوز بسیار کمک می کند.

• اکثریت قریب به اتفاق کوره های سفالگری از آجرهای بالا یا آجر فوق العاده ساخته شده اند.

• هنگام در نظر گرفتن مواد نسوز استفاده شده برای ساخت کوره ها ، از احتیاط زیادی استفاده کنید. در بیشتر موارد ، شما نمی دانید که تحت چه شرایطی قرار گرفته اند. اگر آنها از کوره برداشته شده باشند ، معمولاً به این دلیل است که پوشش از بین می رود. خواص مواد نسوز با قرار گرفتن در معرض گرمای شدید ، بخارات شیمیایی ، تنش مکانیکی و دوچرخه سواری حرارتی بدتر می شود.

• در حالی که می توان آجرهای نسوز عایق بندی شده را به راحتی با هر نوع اره ای برش داد ، آجرهای سخت برای برشکاری به تجهیزات خاصی مانند اره برش کاشی نیاز دارند. کوره خود را طوری طراحی کنید که از اشکال موجود کاملاً استفاده کنید و در صورت امکان آجرهای سخت را که باید برش دهید به حداقل برسانید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
خرید ساعت اصل از دیجی آنتایم
جمعه 23 ارديبهشت 1400 ساعت 16:6 | بازدید : 603 | نوشته ‌شده به دست محمد حسین احمدی | ( نظرات )

درباره دیجی آنتایم امروزه بیشتر امور روزانه با خرید اینترنتی انجام میشود افراد به دلیل مشغله هایی از جمله کار، مسافت و هزینه های جانبی راحتر و آسانتر در منزل فقط با انتخاب کالای مورد نیازشان به خرید اینترنتی می پردازند و درب منزل تحویل میگیرند.

امروزه خیلی از مایحتاج روزانه یا لوازم شخصی یا اکسسوری ها را میتوان به صورت آنلاین سفارش داد اما اینکه یک اکسسوری مهمی مثل ساعت مچی را میتوان اینترنتی سفارش داد یا خیر ؟

ما برای خرید ساعت مچی شاید بارها به خیلی از مراکز خرید مراجعه کرده باشیم اما به دلایل مختلف که اولین و مهمترین مورد اعتماد نکردن برای اصالت کالا بوده است که آیا ساعت مچی مورد تاییده شما صد در صد اورجینال است یا خیر ، گارانتی اصالت کالا (گارانتی بین المللی ) را داراست  یا خیر منصرف شده و خرید خود را نهایی نکرده باشیم .

این شرکت از تاریخ99/2/1 شروع به کار رسمی خود کرده است وبه نام آقای محمد سعیدی ثبت شده است. و تا به امروز توانسته  بیش از 1800 مدل

ساعت مچی اورجینال و با اصالت را وارد سایت خود کندو همچنین با ایجاد مطالب به صورت اخبار ، ویدئوهای آموزشی ،و تولید محتواهای جالب و کاربردی

به کاربران خود این بستر را ایجاد کند که هر چه بیشتر به اطلاعات خود در زمینه خرید ساعت مچی اورجینال و اکسسوری بپردازند.

دنیای ساعت مچی و تنوع آن و همچنین مواردی که باید دانست برای خرید یک ساعت اصل همگی در مجوعه دیجی آنتایم جمع آوردی شده است که با

مراجعه به لینک ها و همچنین صفحه های مربوطه میتوانید به نیازهای خود دسترسی پیدا خواهید کرد.

هرآنچه که شما درباره ی ساختار یک ساعت مچی باید بدانید و همچنین تشخصیص ساعت مچی اصل از غیر اصل را از دیجی آنتایم بخواهید و با مراجعه

به صفحه مربوط به اخبار و مقالات ساعت مچی مطالعه فرمایید .

هدف نهایی فروشگاه دیجی آنتایم

هدف نهایی این فروشگاه بعد از تکمیل شدن تمام موارد زیر ساختی خود افزایش برندهای معتبر و ارتقاع خدمات پس از فروش خود است که میکوشد تا با

ارائه بهترین خدمات پس از فروش هر چه بیشتر از رقبای خود پیشی گرفته و هدف اصلی خود را که همان رضایت کامل کاربران خود است را جلب کند .

هدف اصلی دیجی آنتایم نزدیک شدن و احساس اطمینان صد در صد بین کابران خود است و در این راستا میکوشد تا با پیدا کردن نیازهای اصلی و مهم

کاربران خود به این امر مهم دسترسی پیدا کند .

شاید قبل از هر خرید اینترنتی به نظر شما بیاید که آیا بسته من به موقع و سر وقت به دستم خواهد رسید؟آیا من میتوانم به سایتی اعتماد کنم و برای

فلان مراسم یا جشن کالایی سفارش بدم و اعتماد کامل داشته باشم که به دستم خواهد رسید؟

در پاسخ این سوالات شما باید بگوییم دیجی آنتایم در لغت و معنایی که با خود دارد به شما کاربر عزیز میخواهد این مورد را هائز اهمیت بداند  که اسم

سایت برگرفته از آنتایم بودن است بسته های ارسالی این فروشگاه چه به صورت ارسال پستی چه به صورت ارسال با پیک ظرف مدت 24 ساعت بعد از

تاییده فاکتور خواهد بود .

بعد از ثبت سفارش تمامی مراحل به صورت تماس تلفنی و پیامکی از طرف دیجی آنتایم پیگیری خواهد شد. و همچنین تمامی محصولات روی سایت

آبدیت و به روز هستن و کاربران میتوانند با آسودگی خیال ثبت سفارش خود را نهایی کرده و دریافت نمایند .

برای عضویت روی سایت دیجی آنتایم میتوانید با کلیک روی گزینه عضویت و وارد کردن مشخصات عضویت خود را نهایی کنید که ما کوشیده ایم تا با کوتاه و

آسان کردن این مسیر راه ثبت سفارش را برای کاربران خود هر چه بیشتر ساده و آسان کنیم

اگر از  قبل عضویت داشته باشید روی سایت فقط با وارد کردن شماره همراهتان یا با وارد کردن کابری و پسورد خود وارد شده و تنها با افزودن محصول خود

به سبد خرید وارد قسمت ثبت فاکتور و در انتها پرداخت شوید .

منبع: https://digiontime.ir/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
خدمات دکتر آنلاین با دکتر یاب
جمعه 26 ارديبهشت 1400 ساعت 1:24 | بازدید : 619 | نوشته ‌شده به دست محمد حسین احمدی | ( نظرات )

خدمات نسخه ای راحت و ایمن
مشاوره آنلاین پزشکان یک گزینه بسیار مناسب است. هنگامی که با یک پزشک آنلاین صحبت می کنید و علائم خود را مطرح می کنید ، سابقه پزشکی شما به راحتی در اینترنت ذخیره می شود تا در آینده مورد استفاده قرار گیرد ، بنابراین مجبور نیستید وقت خود را صرف پاسخ دادن به همان سوالات به طور مکرر و گذراندن سابقه پزشکی خود کنید. باز هم ، برای راحتی شما ، شما می توانید بر اساس جنسیت ، زبان و وابستگی به یک بیمارستان خاص از پزشک درخواست دکتر کنید - چیزی که باعث می شود هنگام بحث در مورد مسائل پزشکی شخصی احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

وقتی نوبت به نسخه می رسد ، پزشک آنلاین شما می تواند از راه دور برای شما دارو تجویز کند. آنها نسخه شما را به داروخانه ای در نزدیكی شما می فرستند كه می توانید به راحتی در ساعت یا تاریخی كه برای شما مناسب است تهیه كنید. اگر دکتر آنلاین شما فکر می کند که نسخه ای از نظر پزشکی تضمین شده است ، آنها می توانند طیف گسترده ای از داروها مانند داروهای آلرژی و آنتی بیوتیک را تجویز کنند که می تواند عفونت ها را از بین ببرد و سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کند.

پزشکان آنلاین می توانند مشاوره زیادی ارائه دهند
در طول مشاوره پزشکی آنلاین ، اطلاعات و مشاوره ای در مورد شرایط خود به شما ارائه می شود. به دنبال آن ، پزشکان آنلاین می توانند اطلاعات بیشتری را برای کمک به بیماران در درک بیشتر شرایط خود ارائه دهند. در زمان خود شما ، خواندن علائم و شرایط خود می تواند بسیار مفید باشد. با این حال ، یک جستجوی ساده در Google می تواند شما را به سمت اشتباه سوق دهد و شما را از ترس از بدترین حالت رها کند - چیزی که هم استرس زا است و هم اضطراب آور. به جای جستجوی علائم در اینترنت ، می توانید از اطلاعات اضافی فراوانی که پس از مشورت توسط پزشک تأیید شده است ، بهره مند شوید.

این به بیماران این فرصت را می دهد تا پاسخ سوالاتی را که ممکن است فکر نکرده باشند در طول مشاوره خود بپرسند ، پیدا کنند و فرصتی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت خود و چگونگی بهتر برخورد با آن با استفاده از اطلاعات معتبر و مورد تأیید پزشک دارند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
خرید عطر آگنر استیتمنت Aigner Statement
جمعه 23 ارديبهشت 1400 ساعت 1:3 | بازدید : 599 | نوشته ‌شده به دست محمد حسین احمدی | ( نظرات )

کشور مبدا تولید کننده: فرانسه

فعالیت اصلی: Accessories

شرکت مادر: puig

برند اگنر در اصل سازنده لوازم تزیینی لوکس از کشور مجارستان می باشد که در کشور آلمان مستقر می باشد.

آقای اتین اگنر پایه گذار کمپانی اگنر در سال ۱۹۰۴ در مجارستان به دنیا آمد، اتین اگنر کار خود را به عنوان صحاف کتاب در پاریس در سال 1926 آغاز کرد.

در همان دوران بود که مهارت او با چرم بسیار معروف شد و او به تدریج از صحافی کتاب به ساخت کیف ها و کمربندهای با کیفیت برای طراحان برتری از جمله کریستین دیور روی آورد و با کمک این برند های مطرح و روز دنیا بود که در بین طراحان سرشناس همان دوران زبانزد شد.

در سال 1949 در نیویورک بود که اولین کیف دستی چرمی خود را به بازار مد و فشن معرفی کرد.

در سال 1959 اگنر اولین نمایشگاه خود را در خیابان پنجم افتتاح کرد. ترکیب چرم با دیگر پارچه ها پوشال،‌ کتان … در دهه 1990 باعث شد تا کیف های دستی وی برای خانم های شیک به یک کالای ‘واجب’ تبدیل شود.

سال 1965 در یک آشنایی با فردی با فکر و مبدع به نام هاینر رنگل موجب دگرگونی عجیبی در زندگی وی شد که به فکر و تاسیس برند اگنر ختم شد، که محصولات چرمی را تولید می کرد.

در دهه70میلادی بود که در حین گسترش زمینه های تولیدی محصولات خود بود که به فکر راه اندازی خط تولید ادکلن افتاد و اولین ادکلن خود را با نام Etienne Aigner No.1 تولید کرد.

برند اگنر در کارنامه خود از سال 1975 تا 2019 تعداد 54 ادکلن را دارد که قدیمی ترین آن در سال 1975 و جدیدترین آن در سال 2019 تولید شده است.

بیشترین ادکلن های برند اگنر بر پایه ی نت چرمی می باشد و در هر ادکلن رد پایی از بوی چرم مشاهده می شود.

برای خرید عطر آگنر استیتمنت اصل، سایت خوش آرا بهترین گزینه برای شما می باشد.


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
بستن قرارداد با تی نکست
پنج شنبه 24 ارديبهشت 1400 ساعت 23:42 | بازدید : 635 | نوشته ‌شده به دست محمد حسین احمدی | ( نظرات )

تی نکست به عنوان اولین ارائه‌دهنده سرویس تحویل در همان روز (Same Day Delivery) در ایران، به تمامی کسب و کارهای سنتی و آنلاین که نیاز به ارسال بسته دارند، سرویس می‌دهد. برای اطلاع از شرایط همکاری و عقد قرارداد با تی نکست تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

عقد قرارداد الزامی‌ست

مهم‌ترین نکته در همکاری با تی نکست، الزامی بودن عقد قرارداد است؛ این الزام هم برای تی نکست و هم برای کسب و کارهای طرف قرارداد در طول مسیر همکاری، بسیار راهگشا خواهد بود. چرا که در ابتدای مسیر خواسته‌های طرفین به‌صورت شفاف مکتوب می‌گردد. ضمنا این قرارداد در ابتدا به‌صورت تفاهم‌نامه‌ی کوتاه‌مدت منعقد می‌گردد و در صورت رضایت طرفین و محقق شدن اهداف  متقابل، این قرارداد به‌صورت بلند مدت قابل تمدید خواهد بود. ضمنا تی نکست تابع قوانین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور بوده و طبق این قوانین عقد قرارداد الزامی است.

مراحل عقد قرارداد با تی نکست

مراحل عقد قرارداد و شروع همکاری با تی نکست

برای شروع همکاری با تی نکست، باید مراحل زیر را طی کرد:

  1. مذاکره تلفنی: در ابتدا به‌صورت تلفنی، اطلاعات مربوط به نوع فعالیت و جزئیات مرسولات مشتریان دریافت می‌شود. همچنین اطلاعات اولیه برای آشنایی با خدمات تی نکست نیز ارائه خواهد شد.
  2. تنظیم پروپوزال: پس از آن پروپوزالی با توجه به نیازهای مشتری از سمت تی نکست تنظیم و ارسال می‌شود. این پروپوزال به‌صورت رسمی و از طریق ایمیل ارسال می‌شود.
  3. مذاکره حضوری (در صورت لزوم): اگر طرفین نیاز به مذاکره حضوری را لازم بدانند، جلسه‌ای حضوری صرفا برای آشنایی بیشتر دو طرف برگزار خواهد شد.
  4. تنظیم تفاهم‌نامه: پس از آن تفاهم‌نامه‌ای بر اساس توافق فی‌مابین تنظیم شده و به امضای طرفین می‌رسد. توافقاتی که در آن اطلاعات لازم مانند پنجره‌های زمانی، وزن و حجم مرسولات، نرخ توافقی، نوع و تعداد مرسولات و … در نظر گرفته شده‌است.
  5. ایجاد پنل کاربری مشتریان: پس از امضای تفاهم‌نامه، برای مشتریان یک پنل کاربری ایجاد می‌شود. پنلی که ورود به آن با نام کاربری و رمز عبور مختص به آن کسب و کار صورت می‌گیرد.
  6. آموزش کار با پنل: پس از ایجاد پنل، آموزش‌های لازم جهت کار با پنل به صاحبان کسب و کار ارائه می‌شود.
  7. شروع همکاری: و حالا شروع همکاری با تی نکست! از این مرحله به بعد دیگر خیال‌تان بابت ارسال و تحویل مرسولات، راحت باشد. تی نکست همراه لجستیک کسب و کار شماست.

برای اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنید: https://tinextco.com/blog/tinext-terms-of-contract/


|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
چگونه نوع ترموکوپل را انتخاب کنم؟
پنج شنبه 22 ارديبهشت 1400 ساعت 23:24 | بازدید : 606 | نوشته ‌شده به دست محمد حسین احمدی | ( نظرات )


از آنجا که ترموکوپل در محدوده دمایی وسیع اندازه گیری می شود و می تواند نسبتاً ناهموار باشد ، از ترموکوپل ها اغلب در صنعت استفاده می شود. در انتخاب ترموکوپل از معیارهای زیر استفاده می شود:
- محدوده دما
- مقاومت شیمیایی ترموکوپل یا مواد غلاف
- مقاومت در برابر سایش و لرزش
- الزامات نصب (ممکن است لازم باشد با تجهیزات موجود سازگار باشد ؛ سوراخ های موجود ممکن است قطر پروب را تعیین کنند)

زمان پاسخ ترموکوپل چقدر است؟
ثابت زمانی به عنوان زمان مورد نیاز یک سنسور برای رسیدن به 63.2٪ از تغییر مرحله در دما تحت یک مجموعه مشخص از شرایط تعریف شده است. برای نزدیک شدن 100٪ به مقدار تغییر مرحله ، پنج ثابت زمانی لازم است. ترموکوپل اتصال در معرض سریعترین پاسخ را ارائه می دهد. همچنین ، هرچه قطر غلاف پروب کوچکتر باشد ، پاسخ سریعتر است ، اما حداکثر دما ممکن است کمتر باشد. به هر حال توجه داشته باشید که گاهی غلاف پروب نمی تواند دامنه کامل دمایی نوع ترموکوپل را تحمل کند. درباره زمان پاسخ ترموکوپل بیشتر بدانید.

چگونه می دانم کدام نوع اتصال را انتخاب کنم؟
انواع ترموکوپل غلاف دار با یکی از سه نوع اتصال زمینی ، غیرمستقیم یا در معرض دید موجود است. در نوک یک پروب اتصال زمینی ، سیمهای ترموکوپل به طور فیزیکی به داخل دیواره پروب متصل می شوند. این منجر به انتقال حرارت خوب از خارج ، از طریق دیواره پروب به محل اتصال ترموکوپل می شود. در یک کاوشگر فاقد زمین ، محل اتصال ترموکوپل از دیواره پروب جدا می شود. زمان پاسخگویی کندتر از سبک زمینی است ، اما حالت غیر عایق ایزوله الکتریکی را ارائه می دهد.

ترموکوپل به سبک اتصال در معرض از نوک غلاف بیرون زده و در معرض محیط اطراف قرار می گیرد. این نوع بهترین زمان پاسخ را ارائه می دهد ، اما استفاده از آن فقط به برنامه های غیر خورنده و بدون فشار محدود می شود. برای بحث کامل در مورد انواع تقاطع ، به تصاویر سمت راست مراجعه کنید.

محل اتصال زمین برای اندازه گیری دمای گاز خورنده و مایعات ساکن و جریان و برای کاربردهای فشار بالا توصیه می شود. محل اتصال ترموکوپل زمینی به غلاف محافظ جوش داده می شود که پاسخ سریعتری نسبت به نوع اتصال غیر پایه دارد.

یک اتصال غیر زمینی برای اندازه گیری در محیط های خورنده توصیه می شود که ترموکوپل به صورت الکترونیکی از غلاف جدا شده و توسط آن محافظت شود. ترموکوپل سیم جوش داده شده توسط پودر MgO (نرم) از غلاف ترموکوپل عایق بندی می شود.

یک اتصال در معرض برای اندازه گیری دمای گاز استاتیک یا جریان غیر خورنده که در آن زمان پاسخ سریع لازم است ، توصیه می شود. محل اتصال فراتر از غلاف فلزی محافظ گسترش می یابد تا پاسخ سریع دقیق داشته باشد. عایق غلاف در جایی که اتصال متصل شود برای جلوگیری از نفوذ رطوبت یا گاز که باعث خطا می شود ، آب بندی می شود.


|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
عکاسی با نرم افزار حسابداری
پنج شنبه 26 ارديبهشت 1400 ساعت 18:18 | بازدید : 749 | نوشته ‌شده به دست محمد حسین احمدی | ( نظرات )

به راحتی می ‌توان عکاسی را در صدر جدول جذاب‌ترین‌ها قرار داد. از آنجا که عکاسی با ثبت خاطرات مهم ما سر‌و‌کار دارد، یک عکاس باید عاشق باشد تا بتواند بهترین لحظات را در بهترین قاب‌ها ثبت کند. اما عاشقی که برای کسی نون و آب نمیشه!

در کنار عکاسی، حسابداری هم از رشته‌های تخصص است که از ضروریات هر کسب‌و‌کاری است. تنها جذابیت حسابداری سر‌و‌کله زدن با پول و محاسبه سود است. وگرنه که بحث مالیات و مو را از ماست بیرون کشیدن کارشناسان مالیاتی و حساسیت بالا در ثبت و تحلیل اعداد ریز و درشت کسب‌و‌کارها کار هر کسی نیست. علی‌الخصوص وقتی روی صحبت با بچه‌های هنرمند و با ذوق عکاس باشد که مدام در حال بالا و پایین کردن زاویه دید و پیدا کردن بهترین قاب برای گرفتن یک شات حسابی هستند.

بله کار عکاس ثبت کردن لحظه‌ها است و کار حسابدار ثبت کردن اعداد و ارقام مالی. هر دو دقت و وسواس زیادی را طلب می‌کند که اگر اهل فن نباشید با پستی و بلندی‌های زیادی مواجه خواهید‌شد.

همان‌طور که زمینه کاری عکاس‌ها بسیار متفاوت است، از ساده‌ترین کار یعنی گرفتن عکس‌های پرسنلی و چاپ عکس‌های خانوادگی گرفته تا ساخت تیزرهای تبلیغاتی برای کسب‌و‌کارهای کوچک، با هزینه‌های بسیار متنوعی نیز سر‌و‌کار دارند و برای مدیریت بهتر برنامه‌ها و بعد مالی آنها به ثبت و ضبط هزینه‌ها و پیگیری امور مالی نیاز است. پس چه کسی مطمئن‌تر از نرم افزار حسابداری استاندارد که با حواس جمع تراکنش‌های مالی را ثبت می‌کند.

از هزینه‌های متغیر که بگذریم، بحث هزینه‌های ثابت نیز جای خودش را دارد. اینکه با یک حساب سرانگشتی متوجه خواهید‌شد هزینه‌هایی مانند حقوق و دستمزد، اجاره بها و هزینه انرژی درصد مهمی از هزینه‌های کسب‌و‌کار را تشکیل می‌دهند. بنابراین هیچ رقمه نمی‌توان اهیمت حسابداری را برای عکاسان نادیده گرفت. در این نوشته سعی داریم کمی از جایگاه نرم افزار حسابداری برای اتلیه‌های عکاسی و فیلمبرداری و کمک به حساب و کتاب دقیق آنها صحبت کنیم.

امضا کردن قرارداد کاری با عکاس حکم سوت شروع بازی فوتبال را دارد. با این تفاوت که دو طرف با امضا کردن قرارداد، شرایط بازی یا همان شرایط کار را قبول کرده و برای رساندن تعهدات خود تا تاریخ مشخص با هم همکاری می‌کنند. اگر قرارداد کاری اصولی و شفاف نباشد، چه برای عکاس و چه برای ارباب رجوع می‌تواند دردسر‌آفرین باشد.

البته متن قرارداد اغلب ثابت است و تنها نوع خدمات و شرایط ارائه آن بسته به نیاز متفاوت خواهد‌بود. از آنجا که عکاسی در دسته کارهای خدماتی قرار می‌گیرد، اشاره دقیق به نوع خدمات و زمان تحویل و هزینه آنها از ضروری‌ترین مواردی است که باید در متن قرارداد به طور شفاف بیان شود. همچنین نوع تسویه حساب (نقدی یا مدت دار) و وضعیت پرداخت هر قرارداد باید ثبت و مشخص باشد تا از بعد مالی قرارداد و بحث پاس شدن چک‌ها غافل نشویم.

بعد از بستن قرارداد ثبت اطلاعات هر قرارداد همچون تاریخ مشخص شده برای عکاسی، میزان پرداختی نقدی، تاریخ و مبلغ چک های هر قرارداد و تیم انتخابی برای انجام عکاسی قرارداد ضروری است.

آموزش های بیشتر در وبلاگ سایت پارمیس: https://www.parmisit.com/support/training-center/articles


|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نحوه برش لیزری مس
پنج شنبه 22 ارديبهشت 1400 ساعت 16:32 | بازدید : 642 | نوشته ‌شده به دست محمد حسین احمدی | ( نظرات )

پارسیان لیزر، معتبرترین شرکت برای سفارشات برش لیزری مس

برش لیزری فولاد ضد زنگ و فولاد ضد زنگ دارای سابقه طولانی است و یکی از کاربردهای اصلی لیزرهای CO2 بوده است. لیزرهای CO2 به طور سنتی راه حل خوبی برای برش مواد با بازتاب زیاد ارائه نمی دهند.

طول موج انتشار لیزرهای الیافی در حدود 1.07 میکرومتر است ، در مقایسه با 10.6 میکرومتر برای گزینه های سنتی CO2. نور لیزر 1.07 میکرومتر نه تنها کمتر منعکس شده و در نتیجه به راحتی جذب می شود ، بلکه طول موج کوتاهتر را می توان به نقطه ای متمرکز کرد که تقریباً به 1/10 قطر یک پرتوی CO2 باشد. این تراکم قدرت به طور چشمگیری بالاتر ، نفوذ فلز را آسان تر می کند. در چنین سطوح چگالی توان بالا ، فلزات مانند مس و برنج به سرعت از طریق تغییر فاز به حالت مذاب می رسند ، بنابراین پرتو لیزر به سرعت بر سد بازتاب این فلزات غلبه می کند تا یک فرایند برش کارآمد آغاز شود. برش چنین فلزاتی نشان داده است که استفاده از لیزرهای CO2 یا لیزرهای نزدیک به IR که قدرت پیک پایینی دارند ، چالش برانگیز است.

فلزات بازتابنده برای برش لیزری کدامند؟
مس ، برنج ، برنز ، نقره ، طلا و آلومینیوم نور مادون قرمز را در حالت جامد بسیار منعکس می کنند. آلومینیوم ، فلز بازتابنده برای اهداف عملی برش لیزر فیبر در نظر گرفته نمی شود.
چرا برنج و مس برش لیزری چالش برانگیز است؟
جذب کم آنها از نور لیزر مادون قرمز باعث برش این فلزات می شود.
مس و برنج (آلیاژ مس و روی) منعکس کننده های خوبی (و در نتیجه جذب کننده های ضعیف) نور لیزر مادون قرمز (IR) به ویژه در حالت جامد هستند.
مس خالص> 95٪ تابش نزدیک به IR (1 ~ میکرومتر طول موج) را در حالت جامد خود منعکس می کند.
انعکاس مس و سایر فلزات بازتابنده هنگام گرم شدن فلز کاهش می یابد و پس از ذوب شدن مواد (به عنوان مثال برای مس در حالت مذاب به کمتر از 70٪) به شدت افت می کند ، همانطور که در شکل زیر مشاهده می شود. این فلزات به میزان قابل توجهی انرژی لیزر را در حالت مذاب جذب می کنند.

منبع: https://parsianlaserco.com/services/laser-cut/copper-laser-cutting/


|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
خرید ورودی گوگل
پنج شنبه 22 ارديبهشت 1400 ساعت 15:27 | بازدید : 644 | نوشته ‌شده به دست محمد حسین احمدی | ( نظرات )

خرید ورودی گوگل از سایت بازدید یار

وقتی ورودی های گوگل خریداری شده، خرید نکنند، این افزایش بازدید هدفمند چه فایده ای دارد؟ فایده آن این است که شما توسط این ورودی ها می توانید، رتبه فعلی خود را در کلمات کلیدی به شکل چشم گیری افزایش دهید و نرخ کلیک خود را به شکل کاملا طبیعی بالا ببرید و یا در پیشنهادهای گوگل هنگام تایپ کلمه کلیدی با نام برند خود ظاهر شوید. برای مثال اگر در ده صفحه اول گوگل نیستید، به صفحات اول گوگل راه پیدا می کنید. اگر لینک های اخر صفحه اول هستید، به لینک های اول صفحه یک دسترسی پیدا می کنید. اما این کار مستلزم مشاوره درباره کلمات کلیدی انتخابی شما و صفحات شماست که تیم بازدید یار می تواند در این موضوع شما را یاری کند.همچنین توصیه می کنیم به فاکتور های برند در Moz نگاهی بیندازید که جستجوی نام برند شما در گوگل، یکی از سیگنال های قوی رتبه بندی است.

برای خرید ورودی گوگل به سایت بازدید یار مراجعه کنید.

۱- شما باید بتوانید این بازدید ها رو در سرچ کنسول سایت خود ببینید که در بازدیدیار این اتفاق می افتد.ورودی گوگلی که گوگل، بازدید طبیعی حساب نکرده باشد، در سرچ کنسول (Google Webmaster Tools یا Search Console) قابل نمایش نیست.ولی در امارگیر ها و گوگل آنالایتیکس شما ، یک بازدید ارگانیک محسوب می شود.


۲- اصل رضایت کاربر و کلیک روی لینک داخلی باید رعایت شود.ورودی ارگانیک که کاربر بعد از ورود به صفحه شما، صرفا چند دقیقه در صفحه شما بماند هیچ فایده ای ندارد و گاها مضر هم هست.کاربر باید حتما روی لینک داخلی از آن صفحه کلیک کند.خیلی ها به اشتباه فکر می کنند همینکه کاربر بلافاصله صفحه را نبندد کفایت می کند.در حالی که مهم تر از هر چیزی این هست که روی لینک داخلی شما کلیک شود.در حقیقت صفحه ای که کاربر از طریق گوگل وارد آن می شود، آخرین صفحه ای از سایت شما نباشد که کاربر مشاهده می کند.تعریف Bounce Rate را در راهنمای گوگل ببینید.


۳- بازدید ها از نظر IP و مشخصات بازدید کننده طبیعی باشند.یعنی از IP های مختلف و همینطور سرویس دهنده های اینترنت مختلف و دستگاه ها و مرورگر ها و صفحه نمایش ها و سیستم عامل های مختلف باشد و عمدتا از کشور همون وب سایت هدف که تمام این ویژگی ها در بازدیدیار لحاظ شده است.


۴- فقط روی بازدید تمرکز نکنید.صرفا به خرید ورودی گوگل و کلیک روی بک لینک ها و در کل خرید بازدید سایت اکتفا نکنید.شما باید علاوه بر اینکه به محتوای صفحات سایتتان و رضایت کاربر اهمیت می دید، سایر فرایند های بهینه سازی را مثل برندینگ یا لینک بیلدینگ دنبال کنید که آموزش لینک بیلدینگ حرفه ای روز و Off Page SEO رو می تونید از طریق این لینک دنبال کنید.


۵- اصل مهم تفکیک صفحات به ازای هر کیورد را باید رعایت کرده باشید.یعنی Landing Page های شما باید به درستی ایجاد و تفکیک شده باشند.

 

۶-خرید ورودی ارگانیک صرفا با کلمه کلیدی اشتباه است!زیرا طبیعی نیست که عبارتی برای مثال ۲۰۰۰ بار در ماه جستجو می شود، ناگهان بشود ۴۰۰۰ بار و آن ۲۰۰۰ سرچ اضافه شده فقط روی یک سایت خاص یعنی سایت شما باشد.درست است که بازدیدیار، تماما فاکتور های طبیعی را دارد، اما نوع سفارش شما مهم است.چون اگر صرفا با کلمه کلیدی، ورودی گوگل تهیه کنید نرخ کلیک غیر طبیعی دریافت می کنید و فرایند این کلیک ها غیر طبیعی است.به جای این کار شما باید با برند خالی، کیورد همراه با برند و بازدید مستقیم، جهت خرید ورودی گوگل اقدام کنید.در این شرایط می توانید به طور نامحدود با تعداد خیلی زیاد و حتی ناگهانی اقدام کنید.چون طبیعی است و در دنیای واقعی می تواند چنین اتفاقی بیفتد.

در صورتی که پارامتر های طبیعی بودن آن رعایت شود و در جهت افزایش سیگنال های برند انجام شود و نه صرفا خرید با عین کلمه کلیدی و صفحات سایت با عبارت مرتبط خود به درستی ایندکس شده باشند و با نام برند در پنج لینک اول باشند، مفید است.به علاوه اینکه، حتی با وجود همه فاکتور های طبیعی و سیگنال های برند باید همزمان با انجام سایر موارد مرتبط با سئو وب سایت خود مثل بهینه سازی داخلی، محتوا و آف پیج سئو سایت شما باشد.

استفاده از سیستم هایی که ورودی های گوگل آنها صرفا ارسال بازدید به URL ساخته شده یا کپی شده گوگل است کاملا غیر طبیعی است و باید از آنها فاصله بگیرید. این سیستم ها برای آدرسی از گوگل مشابه شکل زیر، بازدید ارسال می کنند.در حالی که گوگل به ازای هر جستجو یک رشته با مقدار پارامتر خاص با الگوریتم خود، می سازد.وقتی آن آدرس، بیش از یک بار ، بازدید شود، مشخص می شود که بازدید دوم آن کاملا Fake است.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخچه موبایل
پنج شنبه 23 ارديبهشت 1400 ساعت 14:55 | بازدید : 588 | نوشته ‌شده به دست محمد حسین احمدی | ( نظرات )

نشانه های برجسته در تاریخ تلفن همراه
تلفن همراه دارای سابقه طولانی است که با آزمایش ارتباطات از وسایل نقلیه در حال حرکت و نه دستگاه های دستی آغاز شده است.

اگر نیاز به خرید باتری موبایل اصل دارید، فروشگاه بابافون بهترین گزینه می باشد.

در سالهای بعد ، چالشهای اصلی در ایجاد استاندارد قابل انطباق و کنار آمدن با موفقیت انفجاری و تقاضای روزافزون برای پهنای باند و قابلیت اطمینان ایجاد شده است.

1926: اولین سرویس موفقیت آمیز تلفن همراه به مسافران درجه یک در Deutsche Reichsbahn در مسیر بین برلین و هامبورگ ارائه شد.

1946: اولین تماس ها با تلفن رادیویی اتومبیل در شیکاگو برقرار شد. به دلیل تعداد کمی فرکانس رادیویی موجود ، سرویس به سرعت به ظرفیت خود رسید.

1956: اولین سیستم تلفن همراه خودکار برای وسایل نقلیه شخصی در سوئد راه اندازی شد. دستگاهی که در ماشین نصب می شود از فناوری لوله خلاuum با صفحه چرخان و وزن 40 کیلوگرم استفاده می کرد.

در مجموع 125 مشترک بین استکهلم و گوتنبرگ داشت.
1969: گروه تلفن همراه شمال اروپا (NMT) تاسیس شد. این شامل مهندسان نمایندگی سوئد ، دانمارک ، نروژ و فنلاند بود. هدف آن توسعه یک سیستم تلفن همراه بود که برخلاف سیستم های معرفی شده در ایالات متحده ، بر قابلیت دسترسی متمرکز بود.

1973: مدیر کل دکتر مارتین کوپر در بخش سیستم ارتباطات موتورولا اولین تماس تلفنی عمومی را با دستگاهی با وزن 1.1 کیلوگرم انجام داد.

1982: مهندسان و مدیران یازده کشور اروپایی در استکهلم گرد هم آمدند تا بررسی کنند که آیا یک سیستم تلفن همراه دیجیتال در اروپا از نظر فنی و سیاسی امکان پذیر است؟ این گروه الگوی همکاری شمال را اتخاذ کرده و یک استاندارد بین المللی را پایه گذاری کردند.

1985: ارنی ویز ، کمدین ، ​​اولین تماس تلفنی "عمومی" در انگلیس را از خارج میخانه Dicken's در بارانداز سنت کاترین به مقر Vodafone انجام داد. او با لباس کامل مربی دیکنزیان تماس گرفت.

1987: مشخصات فنی استاندارد GSM تأیید شد. این فناوری بر اساس فناوری دیجیتال بر قابلیت همکاری در مرزهای ملی و در نتیجه باندهای فرکانس مختلف ، کیفیت تماس و هزینه های پایین متمرکز شده است.

1992: اولین پیام کوتاه جهانی در انگلیس ارسال شد. نیل پاپورث ، در آن زمان 22 ساله ، توسعه دهنده یک پیمانکار مخابراتی بود که وظیفه توسعه سرویس پیام رسانی برای وودافون را بر عهده داشت. این پیام متنی "Merry Christmas" بود و برای ریچارد جارویس ، مدیر Vodafone که از مهمانی کریسمس در دفتر کار خود لذت می برد ، ارسال شد.

1996/97: مالکیت تلفن انگلستان 16٪ از خانوارها بود. یک دهه بعد این رقم 80٪ بود. انفجار رشد تا حدی منجر به راه اندازی اولین سرویس پرداخت غیرحضوری ، Vodafone Prepaid ، در سال 1996 شد.

1998: اولین محتوای بارگیری شده به تلفن های همراه ، آهنگ زنگ تلفن بود که توسط Radiolinja فنلاند راه اندازی شد ، و زمینه ای را برای صنعتی ایجاد کرد که در نهایت می تواند آهنگ زنگ قورباغه دیوانه را با درآمد کل نیم میلیارد دلار بدست آورد و هق هق گریه های استادیوم را شکست دهد. Coldplay به مقام شماره یک جدول بریتانیا رسیده است.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
خرید کلایمر ساختمانی از تهران کلایمر
شنبه 11 ارديبهشت 1400 ساعت 1:7 | بازدید : 560 | نوشته ‌شده به دست محمد حسین احمدی | ( نظرات )

برای خرید کلایمر ساختمانی با تهران کلایمر همراه باشید.

همچنین اگر نیاز به خرید کلایمر دست دوم در تهران دارید ، با تهران کلایمر در ارتباط باشید.

داربست در مقابل کلایمر: کدام گزینه بهتر است؟ پاسخ به وظیفه انجام شده بستگی دارد.

بنابراین ، ممکن است مواقعی وجود داشته باشد که داربست عالی باشد. یا ممکن است مواردی وجود داشته باشد که کلایمر بهترین گزینه است.

اگر شغل شما به کارگران نیاز دارد که در ارتفاعات وظایف خود را انجام دهند ، به شما کمک می کند تا آنجا که ممکن است در مورد داربست و کلایمر یاد بگیرید.

حالا ، بیایید هر دو موضوع را با جزئیات بررسی کنیم - و ببینیم کدام یک ممکن است بهترین انتخاب برای شرکت شما باشد.

داربست چیست؟
داربست به سکویی موقت گفته می شود که کارگران را بلند و پشتیبانی می کند. این ماده معمولاً در ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد و به كارگران كمك می كند تا كارها را در ارتفاع به سرعت و با اطمینان انجام دهند.

OSHA دارای استاندارد داربست است که شامل چندین ماده از قبیل:

1. سیستم های حفاظت از سقوط یا سقوط دستگیری
هر کارگری که بیش از 10 فوت بالاتر از سطح پایین باشد باید توسط نرده های محافظ یا سیستم دستگیری سقوط محافظت شود. اگر کارگری از داربست تعلیق قابل تنظیم با یک یا دو نقطه استفاده می کند ، باید توسط سیستم محافظ شخصی و حفاظ محافظ شخصی محافظت شود.

2. سیستم عامل ها
یک سکوی داربست پشتیبانی شده باید کاملاً تخته ای یا تخته ای باشد.

3. ظرفیت
تمام اجزای داربست و داربست باید بتوانند حداقل چهار برابر حداکثر بار در نظر گرفته شده را تحمل کنند. همچنین ، کلیه تقلب های داربست تعلیق باید بتوانند حداقل شش برابر بار مورد نظر را تحمل کنند.

OSHA دستور می دهد که فقط یک "فرد صالح" نیز از داربست استفاده کند. با آموزش ایمنی مناسب ، تجارت شما می تواند اطمینان حاصل کند که کارگران با استفاده ایمن از داربست استفاده می کنند - و اگر داربست ، بالابر قیچی یا هر دو در محل کار لازم است.

کلایمر ساختمانی - تهران کلایمر

کلایمر چیست؟
کلایمر وسیله نقلیه موتوری است که برای کمک به کارمندان در انجام کار در ارتفاع طراحی شده است.

بالابر متشکل از فلز متقاطع است که از یک سکوی کشیده پشتیبانی می کند و می تواند مستقیماً بالا برود.

همچنین دارای یک سکو است که بر روی بازوهای تاشو نصب شده است تا به کارگران کمک کند بارها را بالا ببرند یا بلند کنند.

محافظت در برابر سقوط ، تثبیت و موقعیت مهمترین مواردی هستند که باید هنگام استفاده از کلایمر مورد توجه قرار گیرند.

در غیر این صورت ، یک اپراتور کلایمر که این عوامل را نادیده بگیرد خطر سقوط و کلایمر را به خطر می اندازد.

وی یا خطرات ناشی از قیچی ، حوادث ، جراحات و مرگ و میر منجر به جریمه های OSHA و جریمه های کارفرمای آنها نیز می شود.

کلایمر ها فقط باید توسط کارگران دارای گواهینامه OSHA اداره شوند.

با ارائه آموزشهای ایمنی سازگار با OSHA به کارگران ، آنها می توانند در مورد استفاده مناسب از کلایمر اطلاعاتی کسب کنند.

معایب استفاده از داربست:
داربست می تواند برای معلمان ضرر داشته باشد ، زیرا لزوم کنار گذاشتن کنترل را برای یادگیرندگان با سرعت خود ضروری می داند.

همچنین وقت گیر است. ممکن است وقت کافی برای اتمام کل درس داربست خود نداشته باشید.

در موارد خاص ، ممکن است مجبور شوید مدت زمان اختصاص داده شده برای هر دانش آموز را کوتاه کنید تا همه زبان آموزان را در خود جای دهد.

این می تواند منجر به ناامیدی شود و اشتیاق دانش آموزان برای یادگیری به آرامی محو شود.

نیاز به آموزش
به منظور رسیدگی به فراگیران در دروس داربست ، معلمان نیاز به آموزش حرفه ای دارند.

این استراتژی تدریس نیاز دارد تا معلم به دانش آموزان اجازه دهد برای یادگیری اشتباهاتی انجام دهند.

بعید است معلمانی که به طور خاص در این روش آموزش دیده اند ، عمداً به دانش آموزان اجازه دهند در روند یادگیری اشتباه کنند.

در کل کلایمر بسیار بهتر از داربست می باشد. اگر شما نیاز به خرید یا اجاره کلایمر در سایر شهر های ایران دارید ، می توانید در هر محدوده قیمت آن را از تهران کلایمر خرید کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0